استقلال خوزستان قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال شد

خبرگزاری ارک ـ تیم فوتبال استقلال خوزستان با برتری یک بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان، قاطعانه به عنوان قهرمانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران دست یافت.

شاگردان عبداله ویسی که فصل درخشانی را سپری می کنند و با ترکیبی از بازیکنان جوان و جویای نام فراتر از انتظار نشان داده اند، عصر امروز (جمعه) از هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل لیگ برتر ایران میهمان تیم قدرتمند ذوب آهن اصفهان بودند.
استقلال خوزستان با اتکاء به خط دفاعی مستحکم خود که در نیم فصل تنها 4 گل دریافت کرده است، نیم نخست را با تساوی بدون گل به پایان رساند.
در نیمه دوم هافبک های استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشته و با دوندگی بالا و همچنین بهره بری از کناره های میدان، تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی را تحت فشار قرار دادند.
در دقیقه 77 و در یک ضدحمله، رحیم زهیوی توپ خطرناکی را روی دروازه ذوب آهن ارسال کرد که مهدی زیبدی مهاجم جوان استقلال خوزرستان با ضربه سر موفق به گلزنی شد و برتری یک بر صفر تیمش را رقم زد.
با این نتیجه، استقلال خوزستان 32 امتیازی شد و مقتدرانه به قهرمانی نیم فصل رسید و ذوب آهن با 26 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. استقلال تهران نیز با 29 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.
استقلال خوزستان با 9 برد، 5 تساوی، یک باخت، 18 گل زده و تنها 4 گل خورده به این موفقیت چشمگیر رسید.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا