نمایش توانمندی‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان و ۶ شرکت زیرمجموعه در پنجمین نمایشگاه ساخت داخل صنعت نفت

 

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان از نمایش توانمندی‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان و ۶ شرکت زیرمجموعه در پنجمین نمایشگاه ساخت داخل صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش خبر داد.

به گزارش ارک خبر، محمد ده‌بیدیان با اشاره به برگزاری در پنجمین نمایشگاه ساخت داخل صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هلدینگ پتروپالایش اصفهان به همراه ۶ شرکت زیرمجموعه امسال با قدرت بیشتری در این نمایشگاه حضور یافته است، افزود: باید توجه داشت که این هلدینگ در سال جاری رتبه برتر کشور در حوزه ساخت داخل را به خود اختصاص داده و از این رو در این نمایشگاه مسئولیت خطیرتری بر دوش ما قرار گرفته است.

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه ارتباط مستمر با شرکت‌های دانش بنیان به واسطه شرکت مشعل پویا و همچنین تولیدات متخصصان داخلی هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی دو سال اخیر کمک قابل توجهی به عدم وابستگی به محصولات خارجی و خودکفایی این مجموعه داشته است، افزود: بخشی از این دستاوردها در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید.

وی با دعوت از شرکت‌های دانش بنیان و متخصصان صنعت نفت برای حضور در غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان تصریح کرد: سعی ما ایجاد ارتباط و بهره برداری حداکثری از ظرفیت شرکت‌هایی است که توان رفع نیازهای ما را برای پیشبرد اهدافمان دارند و در این زمینه از هیچ همکاری و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است، پنجمین نمایشگاه ساخت داخل صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش با حضور بیش از ۲۷۰ شرکت کننده شامل مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاهی، شرکت های دانش بنیان تولیدکننده تجهیزات و ارائه دهنده خدمات در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، بانک های عامل و بیمه ها در فضایی به مساحت ۲۱ هزار مترمربع در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

این نمایشگاه با مشارکت و حمایت انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، معاونت علمی و فناوری واقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران،انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی ، معاونت مهندسی و پژوهش وزارت نفت، پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و صندوق نوآوری و شکوفایی از ۹ تا ۱۱ بهمن ماه در جزیره کیش برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا