مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان چهره نامی سال صنعت معدن و اقتصاد کشور شد

 

دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی سال صنعت و اقتصاد کشور که با رویکرد تجلیل از مدیران شایسته و برندآفرین برگزار شد، به عنوان چهره نامی سال معرفی شد.

 

به گزارش ارک خبر: پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی سال صنعت و اقتصاد کشور که با رویکرد تجلیل از مدیران شایسته و برند آفرین در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

 

این همایش با حضور مقامات عالی کشور و حمایت بنیان چهره‌های ماندگار، مجمع مدیران ایران، سازمان بین المللی برند ایران، خانه صنعتکاران ایران و انجمن صنفی مدیران اجرایی بنگاه‌های اقتصادی برگزار شد.

 

هدف از برگزاری این اجلاس سراسری قدردانی از رهبران و مدیران این عرصه با بررسی نتایج مورد انتظار استقرار شایسته سالاری، آینده پژوهی، استقرار سیستم‌های مدیریتی جدید به جای سنتی و تبیین ابعاد مختلف مدیریت جهادی اعلام شد.

 

همچنین باید توجه داشت که در این اجلاس سراسری ایجاد زنجیره ارزش، حاکمیت شرکتی، جانشین پروری، ایجاد فرصت های شغلی برابر و بدون تبعیض، افزایش رضایتمندی مشتری، بکارگیری مدیریت جهادی در کسب و کار، نوآوری در کسب و کار، افزایش تولید ناخالص ملی، آینده پژوهشی در مدیریت، ایجاد زنجیره تامین در صنعت و کارآفرینی اجتماعی شاخص‌های ارزیابی مدیران برتر بوده است.

 

بر این اساس دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به دلیل موفقیت در دستیابی به همه شاخص‌های اعلام شده برای پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی سال صنعت و اقتصاد کشور به عنوان مدیرشایسته و برندآفرین پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور معرفی و از ایشان تجلیل به عمل آمد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا