از هیچ تخلفی چشم پوشی نخواهیم کرد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت قوی را چهار مولفه به عنوان چراغ راه انتخابات برشمرد و گفت: در جهت سلامت انتخابات، از هیچ تخلفی چشم پوشی نخواهیم کرد .

به گزارش ارک خبر به نقل از ایرنا، تراب محمدی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار میانه، با اشاره به انتخابات پیش رو، بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام و دولت با بهره گیری از ظرفیت همه تریبون ها از جمله مدیران ادارات، هیئات های اجرایی و نظارت و روحانیون برایر جلب مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای تاکید کرد.

وی با بیان اینکه استاندار آذربایجان شرقی بر تدوین برنامه توسعه و پیشرفت اقتصادی شهرستان ها توسط فرمانداری ها تاکید دارد، تعامل و جذب سرمایه گذار، فعال کردن شهرک های صنعتی شهرستان میانه، پرهیز از پشت میز نشینی و در میدان عمل بودن، مردم داری و مشاوره با نخبگان شهر را از جمله انتظارات مدیریت استانداری از فرماندار جدید برشمرد.

فرماندار جدید میانه نیز در این جلسه، با بیان اینکه به خاطر سوابق کاری گذشته، شناخت خوبی از شهرستان میانه دارد، گفت: می توان با کمک نخبگان، پیشکسوتان و بزرگان شهرستان، رشد، توسعه و آبادانی میانه را رقم زد.

محمدباقر هنربر با اشاره به توانمندی های بالقوه شهرستان در حوزه های مختلف، گفت: با این توانمندی ها می شود خواسته های به حق مردم نجیب، انقلابی و ولایی میانه را به نتیجه رساند.

حجت الاسلام رشادی و حجت الاسلام حمیدی ائمه جمعه میانه و ترکمانچای، نمایندگان میانه در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین، شورای اداری و شورای شهر در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم محمدباقر هنربر به عنوان فرماندار جدید شهرستان میانه معرفی و از زحمات مسعود سعادتی فرماندار سابق و فرید قشلاقی که به مدت ۶ ماه سرپرستی فرمانداری این شهرستان را بر عهده داشت، قدردانی شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا