آقایان را به خدا می سپارم / جور دیگری بای با واقعیت های زمان رفتار کرد

علیرضا نوین شهردار اسبق تبریز به دنبال نهایی شدن رد صلاحیت اش برای کاندیداتوری در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: آقایان را به خدای بزرگ می سپارم.

به گزارش ارک خبر ،علیرضا نوین در پیام خود که صفحه شخصی اینستاگرام اش منتشر شده آورده است:
سؤالی است در اذهان افکار عمومی که چرا برای دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان  رد صلاحیت شدم و امروز  تلفنهای زیاد  و دل گرانی ها ی دوستان …
اولا قانون برای همه یکسان است ان شا الله آقایان بین خود و خدایشان حجت شرعی و قانونی داشته و دارند و من هم عواقب  تصمیم انها را  به خدای بزرگ می سپارم، اما همه بدانند من در ۱۰ سال گذشته نه مسؤلیتی داشته ام  که تا مثل خیلی از رانتخواران از  رانتی ( فامیل بازی و جناح بازی و چاپلوسی و …سو استفاده کنم ) و نه حتی کار شخصی درآمدزا داشته ام.
ثانیا عملکرد ۸ سال دوران دفاع مقدس و ۸ سال خدمت در شهرداری تبریز و ۲۰ سال کار ملی در  سایت رسمی من (alirezanovin.ir) قابل رجوع و در معرض  قضاوت مردم است.
ثالثا صداقت پیشه ام و راست کردار و سپاس مهــر مردم را نگهــدارم تا ابد و این سرمایه ارزشمند را پاس می دارم و از یکایک دوستان و هواداران که با عشق تلاش می کرده و امید به مسابقه خدمت بودند پوزش می طلبم که لایق خدمتگزاری به مردم بزرگ حوزه تبریز و اسکو و اذرشهر نشدم.
رابعا وقتی چترمان  خداست، بگذار ابر سرنوشت صاحبان قدرت  هر چقدر می خواهند بگویند و قضاوت کنند.
و در آخر میگویم در عصر انفجار ارتباطات  چشم ها را باید شست و جور دیگر با واقعیتهای زمان رفتار کرد و من آدم چشم بسته ای  نبوده ام و این شاید برای من سخت هزینه داشته است.
خدایا چنان کن سرانجام کار ، تو خشنود باشی و ما رستگار

دکمه بازگشت به بالا