آغاز مرحله عملیاتی طرح نظارت ویژه بر بازار از ۱۵ اسفند در آذربایجان‌شرقی

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح نظارت ویژه ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان گفت: مرحله مقدماتی طرح نظارت ویژه بر بازار از یکم تا پانزدهم اسفند بیشتر معطوف به اطلاع رسانی و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط است.

به گزارش ارک خبر،محمدجعفر عظمائی روز پنجشنبه ، افزود: مرحله عملیاتی از پانزدهم اسفند تا ۲۴ فروردین سال آینده با تمرکز بر روی بازرسی و با هدف اعمال کنترل بر کالاها و خدمات پرمصرف اجرا می شود و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم در تبریز و ۱۹ شهرستان استان انجام شده است.

وی با بیان این که در ایام پایان سال ۶۰۰ غرفه نمایشگاهی در تبریز برپا می شود، ادامه داد: تاریخ برگزاری ۹ نمایشگاه در شهرستان‌ها تعیین شده و تمام شهرستان‌ها موظف به اجرای دستورالعمل ابلاغ شده در خصوص برگزاری نمایشگاه های پایان سال هستند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت بهره گیری از ظرفیت‌ فروش فوق‌العاده کالاها و خدمات در ایام پایانی سال گفت: در طرح نظارتی اولویت این اداره کل گزارش های دریافتی از مردم است چون که تجربه نشان داده هر چقدر به دنبال گزارش مردمی برویم میزان تخلف‌یابی افزایش یافته و نسبت بازرسی به تشکیل پرونده‌های ارسالی به تعزیرات در این حوزه بیشتر و دقیق تر است.

عظمائی افزود: گشت های مشترک بازدارندگی زیادی دارد که در این زمینه گشت‌های مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی سازماندهی شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در طرح نظارت ویژه تمرکز بر روی بخش های پوشاک، شیرینی و شکلات، بنکداران مواد غذایی، آجیل، کیف و کفش و سایر کالاهای پرمصرف است.

وی موضوع کالارسانی به نمایشگاه‌ها در استان را مهم دانست و افزود: در برگزاری نمایشگاه ها، انتظار مردم نیز از ارائه خدمات افزایش می‌یابد امیدواریم با یک کار جمعی بتوانیم علاوه بر تامین میوه شب عید و بسیاری از اقلام مورد نیاز مردم مانند گوشت مرغ و گوشت قرمز خدمات مناسبی ارائه دهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا