لیگ برتر فوتبال؛ تراکتور سازی با ژنرال از سد نفت گذشت

پایگاه خبری ارک ـ تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با یک گل تیم نفت تهران را شکست داد تا جمع امتیازات خود را در پایان هفته شانزدهم به 25 برساند.

دو تیم فوتبال نفت تهران و تراکتورسازی تبریز در چارچوب دیدارهای عقب افتاده هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه تختی تهران رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.
سعید آقایی بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تنها گل این دیدار را در دقایق تلف شده نیمه اول و با ضربه ای دقیق و حساب شده از گوشه محوطه هجده قدم وارد دروازه نفت تهران کرد.
تیم نفت که نیمه دوم را برای جبران شکست خود در نیمه اول آغاز کرده بود، حملات دامنه داری را آغاز کرد ولی این حملات به نتیجه نرسید. در دقیقه 75 این دیدار ارسلان مطهری بازیکن نفت می توانست این دیدار را به تساوی بکشاند اما ضربه وی عرض دروازه را طی کرده و راهی اوت شد.
در ابتدای نیمه دوم سروش رفیعی جایگزین فردین عابدینی شد تا خط میانی تراکتورسازی از این طریق تقویت شد.
علیرضا منصوریان سرمربی زردپوشان نفت وحید شیخ ویسی(دروازه بان)، وحید حمدی نژاد، مهدی شیری، حمید بوحمدان، سیامک کوروشی، آرش رضاوند، ایمان مبعلی، رضا علیاری، وحید امیری، ارسلان مطهری و آلویز نانگ را در ترکیب 11 نفره این تیم قرار داده بود.
تیم نفت سیدجلال حسینی و کارلوس سانتوس دو مدافع اصلی خود را به دلیل مصدومیت به همراه نداشت.
امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی تبریز محمدرضا اخباری(دروازه بان)، سعید آقایی، کارلوس کاردوسو، خالد شفیعی، علی حمودی، مهدی کیانی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، ایوب کلانتری، فردین عابدینی و فرزاد حاتمی را به عنوان 11 بازیکن اصلی راهی میدان کرده بود.
امیر قلعه نویی با بیرون آوردن بازیکنان سرباز خود از ترکیب تراکتورسازی از هر سه خرید جدید این تیم در نیم فصل یعنی مهدی کیانی، فرزاد حاتمی و ایوب کلانتری در ترکیب استفاده کرد.
قضاوت این دیدار برعهده یداله جهانبازی بود و سعید زارع، سعید آل وردی و غلامرضا جباری نیز وی را در امر قضاوت یاری کردند.
پیش از آغاز این دیدار و در حالی که هواداران تیم تراکتورسازی مانند چند بازی گذشته روی خوشی نسبت به سرمربی جدید تیم خود نشان ندادند؛ علیرضا منصوریان و امیر قلعه نویی که هر دو سالها برای آبی پوشان پایتخت توپ زده اند به سمت یکدیگر رفته و با هم خوش و بش کردند.
از نکات حاشیه ای ابتدای این دیدار می توان به تشویق مرحوم ناصر حجازی دروازه بان و سرمربی اسطوره ای آبی پوشان پایتخت از سوی هواداران کم تعداد نفت تهران در ورزشگاه اشاره کرد. در هفته های اخیر فیلم مستندی از زندگی حجازی ساخته شده بود که به دلیل شکایت امیر قلعه نویی اجازه اکران نیافت.
در دقیقه 56 داور بازی به دلیل درگیری ایجاد شده در میانه میدان به علی قربانی از تیم نفت و سروش رفیعی از تیم تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

منبع:‌ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا