معارض پنج هکتار از زمین های هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی برطرف شد

رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی از رفع معارض پنج هکتاری از زمین های اختصاصی این هیات خبر داد و گفت: اقدامات اولیه برای ایجاد پیش موتور کراس و اندرو در این زمین ها آغاز شده است.

به گزارش ارک خبر، هیات نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات آفرود، اندرو، ادوینجر در روزهای یکم و دوم شهریور ماه سالجاری تحت عنوان شهدای خدمت و همچنین مسابقات ریس در هشتم و نهم این ماه از جمله مسابقاتی که برنامه ریزی شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی اندور در ارتفاعات عینالی تبریز هستیم که به درخواست اعضا شورا، در حال فراهم کردن مقدمات این مسابقات هستیم.

 

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همچنین به بالا رفتن تعداد کاربران موتور در تبریز و استان نیز اشاره کرد و گفت: درخواستمان از پلیس راهور این است تا صدور گواهینامه های موتورهای سبک را به این هیات واگذار کند تا این افراد آموزش های لازم را به طور اصولی فرا گیرند.

امیرخیزی گفت: موتورسواری و اتومبیلرانی، علم است و این علم باید به طور صحیح آموزش داده شود و ما خود را مکمل اقدامات نیروی انتظامی در ارتباط با این افراد می دانیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا