نامه فرمانداری در خصوص عدم حضور پرویز هادی در جلسات شورا بررسی شد

نامه فرمانداری در خصوص عدم حضور پرویز هادی در جلسات شورای اسلامی شهر تبریز مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش ارک خبر،دویست و دهمین جلسه علنی این شورا صبح امروز در عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار شد.

 

در این جلسه پرویز هادی در رابطه با عدم حضور چند جلسه‌ای خود در جلسات شورای شهر اظهار کرد: در تیرماه به ریاست وقت شورا، آقای شهرام دبیری مرخصی‌ام در مرداد ماه را اعلام کردم که البته زمان دقیق مرخصی را اعلام نکرده بودم. همچنین پس از تغییر ریاست شورا، موضوع مرخصی را به رییس جدید شورا هم اعلام کردم.

 

او ادامه داد: درخواست بنده در رابطه با مرخصی یک ماهه برای رسیدگی به امور شخصی در مردادماه مورد قبول قرار گرفت و لزومی ندارد در رابطه با برنامه‌هایم در مرخصی شخصی و خانوادگی توضیح داده و وارد جزئیات بیشتر شوم.

 

او بیان کرد: متاسفانه برخی از رسانه ها شایعه مهاجرت من را مطرح کردند؛ ۲۰ سال به عنوان ورزشکار در کشورهای مختلف به رقابت پرداختم و در حدی اعتبار دارم که بتوانم به مناطق و کشورهای مختلف جهان سفر کنم.

 

هادی بیان کرد: در صورت اینکه تصمیمی بر عدم حضور در شورا داشتم استعفای خودم را تحویل می‌دادم و لازم به شایعه پراکنی برخی رسانه ها نبود. برخی از موضوعات مطرح شده در شان و منزلت شهر تبریز نیست و در مرام من نیست که از طریق قانونی به دنبال ادعای کذب برخی رسانه ها باشم.

 

او بیان کرد: این اولین بار بود که از مرخصی ام استفاده کردم. از اول تیر تا پایان مرداد مرخصی داشتم که یک هفته هم با تعطیلی شورا همراه شد؛ هفته گذشته هم به خاطر یک مشکل حضور پیدا نکردم و از این هفته در خدمت عزیزان هستم.

هادی گفت: معتقدم هر کسی اجرش را در این دنیا خواهد گرفت چه برای کار خیر و چه برای ظلم. اقداماتی که در این دوره شورا در خصوص ورزش صورت گرفته بی سابقه بوده اما کسی در این خصوص صحبت نمی کند اما برخی به خاطر خصومت شخصی با فلان عضو شورا یا شهردار، به دنبال بهانه برای تخریب هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در پایان گفت: از تمام کسانی که اخیرا نگران من بودند متشکرم و امیدوارم لیاقت جبران محبت شان را داشته باشم.

در پایان غلامرضا احمدی با اشاره به نامه فرمانداری در این خصوص گفت: موضوع توسط مشاور حقوقی شورا به صورت کارشناسی بررسی خواهد شد و طی نامه کتبی پاسخ داده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا