قرار بازداشت سوشا مکانی نقض شده است

پایگاه خبری ارک – وکیل سوشا مکانی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار بازداشت موکلم پس از اعتراض ما، نقض و به قرار وثیقه تبدیل شد.

بهنام علی محمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا افزود: با توجه به تبدیل قرار بازداشت سوشا مکانی به وثیقه، موکلم عصر امروز(شنبه) یا فردا(یکشنبه) آزاد می شود.
وی در پاسخ به این سئوال که عناوین اتهامی سوشا مکانی چه مواردی است، ادامه داد: به دلیل محرمانه بودن تحقیقات پرونده نمی توانم جزئیات آن را بیان کنم.
علی محمدی درمورد میزان مبلغ قرار وثیقه موکلش گفت: این موضوع را نیز به دلیل محرمانه بودن پرونده نمی توانم بگویم اما بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه با رعایت اصل بیطرفی به پرونده رسیدگی می کند.
وکیل سوشا مکانی خاطرنشان کرد: ما نیز ادله خود را برای دفاع از موکلم در برابر اتهامات وارده جمع آوری کرده و در فرصتی مناسب ارائه خواهیم کرد.
وی از رسانه ها خواست اجازه دهند پرونده به دور از هر هیاهو و جنجال روال قانونی خود را طی کند.
به گفته علی محمدی، پرونده سنگربان باشگاه پرسپولیس در یکی از شعبه های دادسرای فرهنگ و رسانه در حال رسیدگی است و البته شعبه دادگاه کارکنان دولت قرار بازداشت موقت سوشا را نقض کرده است.
سوشا مکانی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه هفته گذشته برای ارائه توضیحاتی در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت و برخی رسانه ها از بازداشت و انتقال او به زندان اوین خبر دادند.
دلیل احضار سوشا مکانی، انتشار عکس های خصوصی وی در شبکه های اجتماعی و همچنین شکایت یک شاکی خصوصی بیان شده است.

دکمه بازگشت به بالا