حمله تند کی روش به مدیران فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری ارک – سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی تهران دوباره دست به انجام مصاحبه های جنجالی زده و جملات بسیار تندی علیه زهره هراتیان رئیس کمیته پزشکی سازمان لیگ فوتبال و عباس ترابیان دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال به کار برد.

کارلوس کی روش جمعه شب در جمع خبرنگاران در رابطه با دعوت زهره هراتیان از او برای بازدید از مرکز پزشکی کمپ تیم های ملی، گفت: درخصوص صحبت های خانم هراتیان هیچ صحبتی ندارم زیرا او کسی نیست که مرا به این مرکز تخصصی تمرینی دعوت کند.این من هستم که باید او را دعوت کنم و به اعتقاد من او از شرایطی که ما ایجاد کردیم سوء استفاده کرد.
وی ادامه داد: هراتیان فقط مسئول بخشی از کلینیک آکادمی است و ما چهار سال برای طراحی این مرکز تلاش کردیم و بار دیگر تکرار می کنم او چه شخصی است که بخواهد من را دعوت کند و من باید او را دعوت می کردم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درخصوص عباس ترابیان نیز گفت: قبلا به او گوشزد کرده بودم در رویا های خود هم اسم من را نیاورد. او همیشه تهدید می کند به خاطر منافع ملی برخی صحبت ها را انجام نمی دهد اما اتفاقا باید به خاطر منافع کشور بزرگ ایران مسایل را مطرح کند. او همیشه خود را پنهان کرده و حرف هایش را زده است و اصلا ترابیان کیست که درخصوص من صحبت کند.
کی روش تصریح کرد: باید سوال کنید که وقتی کار دژاگه و قوچان ن‍ژاد برای حضور در فوتبال انجام شد، چه کسی مشکل تراشی می کرد که آنها به ایران نیایند. او زمانی که در تیم ملی بود پول توجیبی بازیکنان را به نزدیکان خود می داد. به ترابیان گوشزد کرده بودم که اسم من را دیگر در رویاهای خود هم نیاورد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال درخصوص وضعیت چمن کمپ تیم های ملی فوتبال ،اظهار کرد: این چه سئوالی است که پرسیده می شود. کفاشیان اعلام کرده که فردا با او جلسه دارم و صحبت های لازم را با رییس فدراسیون فوتبال خواهم کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه موفق شد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر از سد فولاد بگذرد و به رده سوم لیگ برتر صعود کند.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا