ایران فاتح رقابت های تنیس جونیور شد

پایگاه خبری ارک – رقابت های بین المللی تنیس جونیور شنبه شب با قهرمانی ایران به کار خود پایان داد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا ،این رقابت ها که از 17 بهمن ماه در مجموعه ورزشی المپیک کیش آغاز شده بود شب گذشته با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
در روز شنبه و آخرین روز رقابت ها که در دو بخش انفرادی و دو نفره برگزار شد ، کریم ناجیا از انگلیس مقابل آرمین رستمی از ایران قرار گرفت که در مجموع با نتیجه دو بر صفر بازی را به نفع خود پایان داد ، در همین بخش نیز امیر محمد ادب جو و محمد بهروز کارگران مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند .
در بخش دو نفره این رقابت ها امیر حسین بادی و محمد بهروز کارگران در مقابل شادمان کوبنف از تاجیکستان و ماولدوف از ازبکستان قرار گرفتند که در نهایت با غلبه بر حریفان خود به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافتند.
در بخش انفرادی دختران رانا ایچینوس از ژاپن بر عبدالعزیز حریفی از انگلیس قرار گرفت و پیروز میدان شد ، در همین بخش نیز صدف صادق وزیری و غزل پاک باطن دو تنیسور کشورمان به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند .
همچنین در بخش دو نفره دختران عبدالعزیز از انگلستان و پلوتنکو از روسیه در مقابل رانا ایچینوس از ژاپن و لارا اشمیت از آلمان بازی را واگذار کردند که به این ترتیب تنیسورهای آلمانی و ژاپنی قهرمان شدند.
مراسم اختتامیه این دوره از رقابت ها با حضور علی اصغر غمناک رئیس سارمان لیگ تنیس و محسن خداپرست سرداور رقابت ها و ورزشکاران شرکت کننده در این دوره برگزار شد .
در پایان از نفرات برتر با اهدا لوح قدردانی شد.
این رقابت ها با حضور 130 ورزشکار در دو بخش پسران و دختران به مدت یک هفته در کیش برگزار شد.
سرداوری این رقابت ها را محسن خداپرست برعهده داشت و سام صدری ، آرمین آزاد پور ، حسام جعفر بیگی ،حسن لاچینانی ، پری رخ احمدی ، لعیا خسام باشی سمانه یار محمدی ، اکرم کامیاب ، نیز به عنوان داور حضور داشتند.

دکمه بازگشت به بالا