آیت الله موسوی تبریزی: هر جایی که آزادی بوده دین اسلام ضرر ندیده است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت الله سید حسین موسوی تبریزی عصر پنجشنبه در این مراسم که با حضور مسوولان و اقشار محتلف مردم کرمانشاه در تالار شهید بهشتی این شهر برگزار شد، افزود: اسلام در برابر شبهات همه چیز دارد لذا باید فطرت انسان را بیدار کرد نه اینکه خفه کرد.
وی اظهار داشت: فضای معنوی و ایثار در جامعه کم رنگ تر شده است، لذا باید کمک کنیم به آن فضای معنوی اوایل انقلاب بر گردیم.
آیت الله موسوی تبریزی اظهار کرد: در فضای باز سیاسی اوایل انقلاب حضرت امام (ره) تاکید داشتند که علما در خصوص سوالات و اندیشه های جوانان و اندیشمندان با سعه صدر برخورد کنند و انگ بی دینی نزنند.
وی گفت: یکی از صفات بارز مومن این است که حرف های دیگران را بشنود لذا علمای واقعی آنهایی هستند که هرگز نخواهند یک نفر غیرموحد و کافر در زمین باقی بماند، نه اینکه کشته بشود.
در این مراسم حجت الاسلام هادی زرندی فرزند مرحوم آیت الله محمدحسین زرندی نیز به بیان پاره ای از خدمات نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در استان پرداخت و به برخی ویژگی های شخصیتی و اخلاقی وی اشاره کرد.
آیت الله زرندی از سال 1363 تا سال 1387 مسوولیت نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه کرمانشاه را برعهده داشت و پس از آن تا پایان عمر تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) را عهده دار شد.
وی سرانجام شامگاه ششم خرداد 1393 و در سن 82 سالگی بر اثر ناراحتی قلبی دعوت حق را لبیک گفت و در محوطه حوزه علمیه کرمانشاه به خاک سپرده شد.
7457/8066

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا