توقیف 104 دستگاه خودرو با بیش از یک میلیارد و 550 میلیون ریال خلافی در ایلام

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نوراله خادم گفت: در اجرای ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، عوامل گشت پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام در یک ماه گذشته حین کنترل ترافیک این تعداد خودرو را به علت داشتن خلافی بالای 10 میلیون ریال در معابر شهری متوقف و برابر مقررات با آنها برخورد کردند.
وی اظهار کرد: بیشترین تخلف مربوط به یک دستگاه سواری پژو 405 است که بیش از 32 میلیون ریال جرائم معوق در سیستم پلیس راهور برای این خودرو ثبت شده است.
سرهنگ خادم با اشاره به اینکه خودروها پس از بررسی در سیستم راهور برابر مقررات برخورد قانونی شده است، افزود: برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروهایی که جریمه آنان بیش از 10 میلیون ریال باشد و پس از ابلاغ به مالک خودرو ظرف مدت یکماه نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، برابر مقررات رفتار خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با تاکید بر قاطعیت پلیس بر اجرای قانون تاکید کرد: برای ارتقای امنیت ترافیکی شهروندان پلیس با اجرای دقیق قوانین با رانندگان متخلف برخورد و در این راستا گشت های متعدد به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال و به نظم و امنیت ترافیک شهر نظارت می کنند.
9002

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا