مذاکرات مدیران کشاورزی قزوین با گروه های ایتالیایی و روس

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، مدیر تنظیم بازار محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: گروه های اقتصادی این دو کشور در خصوص صادرات نهاده های کشاورزی و واردات ماشین آلات مربوط به این بخش با مدیران و کارشناسان حوزه کشاورزی استان بحث و تبادل نظر کردند.
محمود محمودی افزود: در این مذاکرات یک گروه ایتالیایی تولید کننده دنباله بندها و ادوات کشاورزی آمادگی اش را برای صدور تولیدهای خود به قزوین اعلام آمادگی کرد.
وی اضافه کرد: یک گروه دیگر از روسیه نیز که با کارشناسان و مدیران کشاورزی استان مذاکره داشتند، برای صادرات کنجاله، آفتاگردان، جو،گندم برای خوراک دامی و ذرت به قزوین اعلام آمادگی کردند.
مدیر تنظیم بازار محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد:این هیات اقتصادی همچنین آماده است تا در زمینه صادرات انواع میوه،سبزی،گل،خشکبار، کشمش، مرغ و تخم مرغ از سوی کشاورزان قزوین به روسیه همکاری کند.
مدیر تنظیم بازار محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با مثبت خواندن مذاکره های انجام گرفته، گفت: از مزایای این مذاکره ها این بود که هیات روسیه آمادگی خود را برای برای همکاری در زمینه حمل و نقل در حوزه کشاورزی استان اعلام کرد.
محمودی تصریح کرد: مزیت دوم این مذاکره ها این بود که وارد کننده اقلام دامی،اتحادیه دامداران استان قزوین خواهد بود و بهای اقلام صادراتی نیز به صورت ریالی در استان قابلیت پرداخت خواهد داشت.
براساس آخرین آمار، استان قزوین دارای 480 هزار هکتار اراضی کشاورزی و 82 هزار بهره بردار بخش کشاورزی است.
3013/ 6128

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا