هزار و 400 سبدغذایی و 10 سری جهیزیه از سوی کمیته امداد استان سمنان تامین شد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
نجفعلی انتظاری روز شنبه به ایرنا گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و به منظور رفع نیاز مددجویان، هزار و 400 سبد غذایی به ارزش بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان مهدیشهر توزیع شد.
وی تصریح کرد: 800 سبد غذایی در بخش مرکزی شهرستان مهدیشهر و 600 سبد غذایی در بخش شهمیرزاد شامل قند، شکر، ماکارونی، عدس، برنج، نمک و گوشت قرمز، بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان، گفت: این نهاد با هدف یاری رساندن به محرومان و رفاه حال بیشتر آنان در ماه مبارک رمضان، توزیع سبد غذایی خانوار را بین مددجویان آغاز کرده است.
انتظاری افزود: یکی از مهمترین برنامه های این نهاد در ماه رمضان، اطعام نیازمندان در مساجد است که مردم در صورت تمایل می توانند سفره های اطعام در مساجد را تقبل کنند و نیازمندان را به مسجد دعوت کنند.
وی ابراز امیدواری کرد: انتظار داریم فرهنگ کمک به همنوع و افطاری دادن در مساجد برای کمک به نیازمندان، در جامعه رواج یابد.
وی ثبت نام طرح های شفا، محسنین و اکرام در شبهای قدر، جمع آوری نذورات، کفارات و فطریه، آموزش قرآن کریم و نیز پاسخ به شبهات دینی و احکام جوانان و نوجوانان را دیگر برنامه های کمیته امداد استان سمنان در ماه مبارک رمضان بر شمرد.
انتظاری گفت :با مساعدت یک خیر، 10 مجموعه جهیزیه به ارزش بیش از 700 میلیون ریال، به نوعروسان شهرستان آرادان اهدا شد.
وی اظهار کرد: یخچال، فرش، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی، لحاف و تشک، کابینت آشپزخانه، لوازم اولیه و ضروری زندگی، از اقلام جهیزیه های اهدایی به نوعروسان در آرادان بوده است.
انتظاری خاطرنشان کرد: به همت خیرین آرادانی، در سال گذشته 45 سری جهیزیه به ارزش ریالی 940 میلیون ریال در اختیار نوعروسان قرار گرفت.
کمیته امداد استان سمنان 10 هزار خانوار، بیش از هزار دانشجو و دو هزار و 570 دانش آموز زیر پوشش دارد و در زمینه های مختلف درمانی، تحصیلی، آموزشی، خانواده ، تامین زندگی و … به مددجویان جامعه خدماتی را در قالب طرحهای مختلف ارایه می دهد.
6103/6026

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا