دستگاه های فرهنگی در ترویج اندیشه والای مدافعان حرم بیشتر تلاش کنند

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمد علی نجفی عصر دوشنبه در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران در منزل شهید حسینعلی پور ابراهیمی برگزار شد، به ادب واخلاق والای شهیدان در دوران حیات دنیوی شان اشاره کرد و افزود: همگان به وجود شما خانواده های گرامی شهدا افتخار می کنیم و انشاء الله خداوند توفیق دهد، ادامه دهنده راه شهیدان باشیم .
وی با بیان اینکه اخلاق ، روش و سیره زندگی این شهیدان درسی برای همه ما ست، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با توجه به انگیزه و فضای روحانی ای که در آنان وجود دارد رفتن را به ماندن ترجیح دادند.
استاندار گیلان با بیان اینکه در حقیقت باید به خودمان تسلیت گوییم که از شهدا جا مانده ایم و این گونه فرصت ها را از دست داده ایم، افزود : این شهیدان گرانقدر در دوران حیات پربرکتشان در زندگی دنیوی رسالت خود را در محیط اداری و خانواده به نحو احسن به سرانجام رساندند و اثر گذار بودند .
نجفی از دستگاه های متولی فرهنگی از جمله صداوسیما خواست در ترویج اندیشه والای مدافعان حرم وجنبه های مختلف زندگی زیبای آنان بیشتر تلاش کنند.
وی همچنین صبر و استقامت خانواده های بزرگوار شهدای مدافع حرم از جمله همسران این بزرگواران برای تشویق آنان جهت اعزام به جبهه های دفاع از حریم اهل بیت را ستودنی و درس آموز دانست.
وی تاکید کرد : راهی که شهدا، جانبازان و ایثارگران رفتند، راه کمال ، پیشرفت و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی است.
پیکر پاک حسینعلی پورابراهیمی شهید مدافع حرم امروز از سپاه قدس گیلان در پل عراق رشت تا گلزار شهدای این شهر تشییع و در این مکان به خاک سپرده شد.
وی چند روز پیش در عملیات مستشاری در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت رسید.
وی پانزدهمین شهید مدافع حرم گیلان است.
7296/6070

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا