یک تن و 318 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر با هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان 2 دستگاه خودرو وانت تویوتا و پژو 405 حامل مواد مخدر را در جاده های فرعی این شهرستان شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.
وی ادامه داد: رانندگان خودرو ها با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز، ماموران ضمن توقیف این خودروها یک قاچاقچی را به همراه 678 کیلو تریاک دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان از یک عملیات دیگر در جاده زاهدان – بم خبر داد و افزود: نیروهای پلیس 3 دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر را در این محور شناسایی کردند که با توقیف این خودرو ها 3 قاچاقچی سابقه دار دستگیر و 329 کیلو گرم تریاک و 120 کیلوگرم حشیش نیز کشف شد.
سردار رحیمی با اشاره به یک عملیات موفق دیگر، گفت: ماموران یگان امداد شهرستان زاهدان با اشراف اطلاعاتی 2 دستگاه خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسایی و با توقیف آنها151 کیلوگرم تریاک و 40 کیلوگرم شیره تریاک را کشف و یک قاچاقچی سابقه دار نیز دستگیر شد.
3213 /8005 /6081

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا