سخنان حکیمانه رهبری باید فصل الخطاب مسئولان نظام باشد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید امیر محمدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: قاطعیت مقام معظم رهبری و هشدار به آمریکایی ها در زمینه نقض برجام موید نگرانی ایشان از بدعهدی طرف مقابل است چرا که مسئولان نظام به تمام تعهدات خود در سند برجام عمل کرده اما طرف مقابل همچنان بهانه جویی می کند و ساختار تحریم ها را حفظ کرده است.
وی اظهار کرد: انتظار مردم از مسئولان دولت این است مراقب بدعهدی امریکاییها باشند و برای حل مشکلات داخلی تنها به بیرون مرزها نگاه نکنند.
وی با اشاره به رفتار امریکایی ها گفت: رفتار طرف مقابل نشان می دهد آمریکا ماهیتی استکباری دارد و نه تنها ذات آنان تغییر پیدا نکرده بلکه چون با موجودیت نظام مشکل دارند همچنان تمام تلاش خود را برای زمین گیر کردن کشور به کار خواهند بست.
امام جمعه اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از توطئه های همیشگی استکبار تضعیف پایه های اعتقادی و شبهه انگیری در ایمان مردم است که با نشر افکار اصیل اسلامی به وسیله علما و فضلای دینی می توان آنان را نقش بر آب کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از تصمیم سازمان ملل در خروج نام عربستان از فهرست ناقضان حقوق بشر گفت: متاسفانه قانون جنگل بر سازمان ملل حاکم شده و چنین تصمیماتی نشان می دهد نهادهای بین المللی از مسیر اصلی خود خارج شده و عملا به آلت دست قدرت های بزرگ و زورگو تبدیل شده اند در حالیکه این تصمیمات در حافظه تاریخی مردم مظلوم جهان ثبت خواهد شد و به اعتبار سازمان ملل خدشه جبران ناپذیری وارد خواهد آورد.
اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
8066/7459

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا