دریادار سیاری: در جنگ نرم نیز بر دشمن غلبه خواهیم کرد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا ، دریادار حبیب الله سیاری عصر شنبه درمراسم محفل انس با قرآن درمسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه چهارم دریایی اظهار کرد:امروز امنیت درکشورما به گونه ای است که هیچ کشوری جرات حمله به آن را ندارد.
وی به ایجاد امنیت درکشور به عنوان ماموریت اصلی نیروهای مسلح درکشور اشاره و تصریح کرد : بدون وجود امنیت توسعه و پیشرفت در کشور معنا ندارد.
دریادار سیاری تامین امنیت را مسئولیت خطیری دانست و متذکر شد: لازمه ایجاد امنیت، آمادگی نظامی است و کلیه نیروهای مسلح خصوصا نیروی دریایی ارتش در حال آماده‌سازی هستند.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم ارتقاء معنویت در نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: ایمان، شجاعت و دانش از ویژگی‌های نیروهای مسلح بوده و بایداز آموزه های قرآنی درارتقاء معنویت استفاده کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش، منطقه چهارم دریایی را منطقه ای درحال رشد برشمرد و تصریح کرد:این منطقه برای ارتقاء بیشتر درابعاد تجهیزات، تاسیسات و نیروی انسانی به تلاش و کوشش بیشتری نیاز دارد.
وی نامگذاری منطقه چهارم دریایی به نام مبارک امام هشتم را مایه خیر و برکت آن دانست و افزود: معنویت حاکم بر خدمات نظامی گری و کارکنان و خانواده های ارتش در کنار ارتقاء سطح آمادگی توان نظامی بالایی را به وجود می آورد.
دریادار سیاری با اشاره به تغییر در سبک زندگی خانواده ها خاطرنشان کرد: دشمن درتلاش برای نفوذ درفرهنگ جامعه از طریق تهاجم فرهنگی و جایگزین کردن فرهنگ غرب به جای زندگی دینی و قرآنی است.
6030/7471/شبد** 3404

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا