کودک رها شده در بیمارستان کودکان بابل تحویل بهزیستی شد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
حسن حسن نتاج روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دادستانی بابل پس از آن که با پیگیری ها مددکار اجتماعی بیمارستان هیچ کس سراغ این کودک را نگرفت ، حکم به تحویل او به بهزیستی داد و از دیروز هم کودک در اختیار این نهاد گذاشته شد.
وی در عین حال سن کودک را 16 ماه اعلام کرد و گفت که بر خلاف اطلاعات منتشر شده در رسانه ها و فضا مجازی ، این کودک 11 ماهه نبود.
مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل همچنین از بهبودی کامل کودک پس از چند روز بستری در بیمارستان خبر داد و گفت : این کودک به دلیل عفونت ریوی تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته بود و در این مدت نیز بیماریش درمان شد.
وی افزود : در طول 10 روزی که این پسر بچه در بیمارستان بستری بود ، یکی از همکاران خدماتی بیمارستان همانند پدر او را تحت محبت قرار داد و حتی به پارک می برد و روز گذشته هنگام تحویل به بهزیستی برای این کودک بسیار گریه کرد.
حسن نتاج گفت : مددکار اجتماعی موفق شد با توجه به آدرس و شماره تلفن موجود در پرونده ، مادر بزرگ این کودک را پیدا کند و با او تماس بگیرد که متاسفانه مادربزرگ حاضر به پذیرش کودک نشد .
این کودک 25 خرداد امسال توسط مادرش از استان گلستان برای ادامه درمان به بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلا آورده و بستری شد.
به گفته مسئولان بیمارستان ، مادر این کودک دو روز پس از بستری کردنش دیگر سراغ او را نگرفت و به همین دلیل ماندگاری کودک در بیمارستان با وجود بهبودی از بیماری 9 روز طول کشید.
7328/1654

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا