20 ميليارد ريال كولر گازي قاچاق در شاهين شهر

20 ميليارد ريال كولر گازي قاچاق در شاهين شهر

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامي استان از كشف يك هزار و 52 دستگاه كولر گازي خارجي قاچاق به ارزش 20 ميليارد ريال در شهرستان “شاهين شهر” خبر داد.

 

سردار “عبدالرضا آقاخاني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي دريافت اخباري مبني بر اين كه فردي در نظر دارد تعداد زيادي كولر گازي قاچاق را در يك انبار باربري در شهرستان “شاهين شهر” تخليه و سپس توزيع كند، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهرستان “شاهين شهر” و استان اصفهان قرار گرفت.

وي، ادامه داد: ماموران پس از انجام يك سري كارهاي تخصصي و اطمينان از صحت موضوع با هماهنگي مقام قضائي به محل اعزام شدند.

سردار آقاخاني، افزود: در بازرسي از اين باربري مشاهده شد، پنج دستگاه كانتينر در حال تخليه محموله است که با يك هزار و 52 دستگاه كولر گازي خارجي قاچاق كه در كارتن هايي با مارك و برند داخلي بسته بندي شده بود.

آقاخاني، ارزش برآورد شده اين محموله را 20 ميليارد ريال عنوان كرد و اظهار داشت: در اين زمينه كالاي قاچاق به گمرك استان تحويل و پنج دستگاه كانتينر توقيف شد و پنج نفر دستگير كه تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان در پايان خاطر نشان كرد: نيروي انتظامي با قاچاقچيان كالا و برهم زنندگان نظم اقتصادي كشور به شدت مقابله خواهد كرد و اجازه جولان و فعاليت به آنها نخواهد داد. #

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا