اجرای طرح التیام در جمعیت هلال احمر استان اصفهان

اجرای  طرح التیام در جمعیت هلال احمر استان اصفهان

گزارش خبری ارک:اصفهان

به مناسبت فرا رسیدن شبهای قدر ماه مبارک رمضان ،معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای طرح التیام (حمایت از بیماران نیازمند) توسط خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، علیرضا سلیمی دراین راستااظهار داشت  : طرح التیام با هدف تحت پوشش قراردادن بیماران نیازمند توسط خیرین و داوطلبان در لیالی پربرکت قدر در مساجد و تکایای پرجمعیت با  حضور داوطلبان آشنا به طرح جهت جذب حامیان اجرا می شود.

وی  با اعلام این مطلب، هدف از اجرای  این طرح را  ایجاد روحیه تعامل و همکاری و حس نوع دوستی بین مردم وایجاد حلقه  اتصال بین بیماران و حامیان طرح ونیز ارتقاء امید به زندگی در کالبد بیماران محروم  بیان کرد.

سلیمی تصریح کرد: خیرین و حامیان، پزشکان و پیرا پزشکان  با تکمیل فرم های التیام نوع حمایت خود را از بیماران نیازمند اعلام می دارند و بدین طریق مستقیما از بیماران حمایت می کنند .

وی در ادامه از نقش بسزای مشارکت گسترده اعضا، خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر در اجرای این طرح  در راستای حمایت از بیماران نیازمند یاد کرد .

سلیمی در پایان از مشارکت فعال داوطلبان وخیرین در طرح های حمایتی جمعیت هلال احمر استان اصفهان از جمله طرح التیام تقدیرو اعلام کرد: علاقه مندان به مشارکت در  فعالیتهای بشردوستانه می توانند با مراجعه به پایگاههای طرح در لیالی قدر و یا مراجعه به  شعب جمعیت هلال احمر در کلیه شهرستانهای  فرم، بیماران استان اصفهان و تکمیل نیازمند را یاری نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا