امنیت و عدالت دو مولفه اصلی سعادت در جامعه محسوب می شود

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سردار مهدی محمودی ضمن تسلیت شهادت امیرالمونین حضرت علی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش، افزود: خوشبختانه امروزه اقدام های خوب و ارزشمندی برای برای برقراری عدالت از سوی دستگاه قضائی و انتظامی در جامعه صورت پذیرفته است.
وی، برقراری امنیت و توسعه عدالت در جامعه را از مولفه های اصلی در تحقق سعادت و ترقی جامعه برشمرد و گفت: بیشتر مردم متدین و قانون گرای استان دارای هنجارهای مثبتی بوده اما افراد مریضی نیز پیدا می شوند که از تربیت مناسبی برخوردار نبوده و از نظر فردی و اجتماعی قانون گریز به حساب آمده که به تبع آن قوه قضائیه باید با اقدام قاطعانه و موثر با آنان برخورد کند.
فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: مجموعه قوه قضائیه و پلیس با تعامل و هماهنگی، مکمل اقدام های یکدیگر بوده و تکمیل کننده هدفی هستند که مجموعه قضائی و امنیتی به دنبال آن است.
سردار محمودی با اشاره به وجود یکدلی، هماهنگی و صمیمیت موجود بین دستگاه های ایجاد کننده امنیت در استان، یادآور شد: در مقابله با مجرمان و هنجارشکنان پلیس از یک طرف به پشتیبانی دستگاه قضائی دلگرم بوده و از طرفی نیز با تکمیل سریع پرونده ها، دستور قضائی به موقع صادر و در نهایت با مجرمان برخورد سریع و به موقع صورت می گیرد.
8054

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا