اعلام جزئیات راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
عباس سروری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این راهپیمایی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و از میدان انقلاب (شهرداری سابق) به سمت مسجد جامع کرمانشاه برگزار می شود و در طول مسیر غرفه‌های فرهنگی متعددی هم برای راهپیمایان در نظر گرفته شده است.
او از همه اقشار مردم به ویژه جوانان برای برگزاری باشکوه این مراسم دعوت و اعلام کرد که‌ سخنران راهپیمایی روز قدس آیت‌الله حسن ممدوحی،‌ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است.
به گفته سروری، در انتهای مراسم هم نماز عبادی؛ سیاسی جمعه به امامت آیت‌الله علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بر پا می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: روز قدس میراث گرانقدر امام راحل (ره) است که اثرات بی نظیر آن در زمین گیر کردن جبهه صهیونیسم انکار نشدنی است؛ ‌به همین دلیل زنده نگهداشتن این روز یک کار عقلانی، انسانی و دینی است.
سروری همچنین از برگزاری تجمع بزرگ هیات های مذهبی و عزاداری شهر کرمانشاه در ساعت 21:30 شب بیست و دوم رمضان (امشب) در میدان شهید گمنام خبر داد و گفت که هیات ها در این مراسم به سوگواری و عزاداری برای امیرالمومنین (ع) می پردازند.
7444/8066

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا