روش رسول خطیبی، موجب افزایش انگیزه بازیکنان می شود

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: روش رسول خطیبی موجب می شود که انگیزه ی زیادی در تمرینات داشته باشیم.

51116

“احمد کامدار” در خصوص آخرین وضعیت تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: عصر روز گذشته به تبریز بازگشتیم و بازیکنانی که در مقابل استقلال خوزستان به میدان نرفته بودند، تمرین کردند و امروز نیز استراحت داریم و از عصر فردا تمرینات خودمان را برای بازی مقابل سپاهان اصفهان آماده می کنیم.

 

وی در خصوص بازی هفته ی هشتم مقابل استقلال خوزستان گفت: شهر اهواز، شرایط آب و هوایی خاصی دارد و گرمای هوا باعث می شد هر چند دقیقه یکبار گلویمان خشک شود؛ ما برای کسب سه امتیاز به میدان رفته بودیم و خداراشکر که توانستیم یک امتیاز این بازی سخت را کسب کنیم و این نتیجه، در آن شرایط بد نبود.

 

کامدار درباره ی اینکه رسول خطیبی ترکیب تیم را در بازی های مختلف متغیر می چیند، خاطرنشان کرد: رسول خطیبی یک ترکیب ثابت برای تیم دارد و آن بازیکنانی را که خوب تمرین می کنند و انگیزه ی زیادی دارند، در ترکیب تیم قرار می دهد و این باعث می شود که بازیکنان انگیزه ی زیادی در تمرینات داشته باشند و زحمت زیادی بکشند.

 

بازیکن تراکتورسازی در خصوص وضعیت خود نیز عنوان کرد: در حال حاضر تلاش می کنم که بتوانم کمک زیادی به تیم بکنم و روز به روز وضعیتم بهتر می شود.

 

کامدار درباره ی بازی روز جمعه مقابل سپاهان نیز گفت: بازی مقابل این تیم، روز جمعه برگزار می شود و انتظار داریم که تماشاگران، بیشتر از بازی های قبلی به ورزشگاه بیایند؛ زیرا که بازی با سپاهان، یک بازی شش امتیازی است و امیدوارم که تعداد زیادی به ورزشگاه بیایند و انگیزه و انرژی ما را در میدان افزایش دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا