60 عنوان مقاله در کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب ايران ارائه مي شود

دبیر علمي كنگره بین المللی و میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب ایران در تبريز از ارائه 60 عنوان مقاله در طي برگزاري اين كنفرانس خبر داد.

51312

جواد آقازاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 200 مقاله ارسال شده به دبیرخانه کنگره 160 مقاله پذیرش شده  است که یکصد مقاله به صورت پوستر و 60 مقاله به صورت سخنرانی ارایه خواهد شد.

 

وي از حضور جراحان شاخص مغز و اعصاب دنيا در اين همايش خبر داد و گفت: جراحاني از كشور هاي آمریکا، فرانسه، ایتالیا، ترکیه، آلمان، افغانستان، هندوستان، پاکستان و جمهوری آذربایجان در اين همايش حضور خواهند يافت.

 

آقازاده ادامه داد: در این کنگره رییس انجمن جراحان مغز و اعصاب فانکشنال جهان پرفسور کروز حضور خواهند یافت.

 

وي اظهار كرد: در حاشيه اين كنگره تلاش خواهيم كرد تفاهم نامه هايي با دانشگاه هاي خارجي شركت كننده در كنگره منعقد شود تا بتوانيم ارتباط سازنده اي براي تبادل اطلاعات بين دانشگاهي به وجود آوريم به همين منظور تفاهم نامه همکاری بین حراحان مغز و اعصاب ايتاليا نهايي شده است و  رایزنی هایی با گروه جراحی مغز و اعصاب کشور های آلمان و فرانسه به منظور افزایش همکاری های فی ما بین نیز در حال انجام است.

 

در ادامه اين نشست دبير اجرايي اين كنگره با اشاره به محور های برگزاری این كنگره گفت: كنگره میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب ایران در محور های تازه های جراحی مغز و اعصاب ایران، نورو تروما، جراحی اعصاب سالمندان، نورو واسكولار  برگزار می شود.

 

فیروز صالح پور ادامه داد: گروه های هدف این  كنگره شامل حراجی مغز و اعصاب، رادیولوژی، فیزیو تراپی، نورولوژی، فك و صورت، گوش و حلق و بینی، روان پزشكی، جراحان فوق عروق، بیهوشی، فوق تخصص غدد، ارتوپدی، طب اورژانس، پزشكی عمومی، كارشناسان پرستاری، كارشناسان فیزیوتراپی ، كارشناسان روانشناسی و كارشناسان رادیولوژی است.

 

وی اظهار كرد: كنگره بین المللی  و میان دوره ای  جراحان مغز و اعصاب ایران از سال 1342 همه ساله در یكی از مراكز دانشگاهی كشور برگزار می شود.

 

صالح پور خاطر با تاكيد بر اينكه ثبت نام همچنان ادامه دارد خاطر نشان كرد: علاقه مندان برای ثبت نام در كنگره می توانند به پایگاه اطلاع رسانی كنگره به آدرسwww.tabrizcn.ir مراجعه كنند.

نخستین کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب ايران – تبريز 18 الی 20 مهر ماه جاری در تبریز برگزار می شود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا