خبرهاي سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري اصفهان ؛ 28 تيرماه

پایگاه خبری ارک:اصفهان

خبرهاي سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري اصفهان ؛ 28 تيرماه

 

دبیر کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده:
** تابستان امسال با سری جدید نشست های “پاتوق خانواده” همراه شوید
سلسله نشست های هفتگی “پاتوق خانواده” از ۱۲ مرداد با هفت موضوع جدید از سوی کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، دبیر کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده با بیان اینکه دوره اول سلسله نشست های پاتوق خانواده در سال گذشته با استقبال همشهریان روبه رو شد، گفت: سال گذشته روزهای سه شنبه هر هفته نشست های پاتوق خانواده در محل تالار ادب برگزار شد که مورد توجه شهروندان قرار گرفت.
محمدصادق سجادزاده اظهار داشت: این نشست ها با موضوع “چرا زن و شوهر از زندگی مشترک خسته می شوند”، “باورهای غلط در زندگی من و همسرم”، “با بی اعتمادی همسرم چه کنم”، “نیازهای جنسی همسرم و بی تفاوتی های من”، “نیازهای عاطفی همسرت را بشناس”، “چرا در گفت وگوهای خانوادگی به مشاجره می رسیم”، “وقتی در خانه اخلاق گم می شود” و “چگونه یک زندگی در حال فرو پاشی را نجات دهیم” برگزار شد.
وی از استقبال خوب شهروندان در پاتوق خانواده سال گذشته خبر داد و افزود: افرادی که تمایل به تهیه فیلم های سلسله نشست های پاتوق خانواده دارند به کمیته روابط اجتماعی و خانواده وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان مراجعه کنند.
دبیر کمیته روابط اجتماعی و خانواده، برگزاری دوره جدید این نشست ها را به دلیل استقبال مردم عنوان کرد و ادامه داد: پاتوق خانواده با رویکرد جدید از ۱۲ مرداد تا پایان شهریور در هفت جلسه با حضور اساتید کشوری از جمله دکتر حبشی، دکتر فردوسی پور و دکتر فرهنگ به صورت رایگان در باغ نور برگزار خواهد شد.
سجادزاده با اشاره به اینکه دوره جدید پاتوق خانواده با موضوع های متفاوت از موضوعات سال گذشته برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همسرت را با دیگران مقایسه نکن، چرا در خانه آراسته نیستم، احترام و روابط متقابل همسران و مهارت های کلامی از جمله موضوعات نشست های تابستان امسال است.
وی ادامه داد: سلسله نشست های هفتگی پاتوق خانواده امسال از مردادماه در هفت سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در باغ نور برگزار خواهد شد.
دبیر کمیته روابط اجتماعی و خانواده، مخاطبین پاتوق خانواده را خانواده ها به ویژه زوج های جوان دانست و افزود: دعوت از هنرمندان و چهره های شاخص، غرفه کودک، آموزش بازی های خانوادگی، نمایشگاه کاریکاتور آنتی تعارض، بخش های کمدی و تفریحی از دیگر بخش های این نشست ها هستند.
سجادزاده گفت: کمیته روابط اجتماعی و خانواده به جهت رفاه حال شهروندان در تلاش است تا با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان، هشت دستگاه اتوبوس برای جابه جایی شهروندان از هشت منطقه شهر به مجموعه باغ نور در نظر گرفته شود.
گفتنی است؛ شهروندان می توانند فایل صوتی رایگان نشست های تخصصی کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده را به روی کانال تلگرام به آدرس@patoghekhanevade مشاهده کنند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

** برگزاری یکصد و پنجاه و هشتمین نشست باشگاه نجوم ادیب در کتابخانه مرکزی
یکصد و پنجاه و هشتمین نشست باشگاه نجوم ادیب روز دوشنبه 28 تیرماه ساعت 17 بعدازظهر درکتابخانه مرکزی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، این نشست با محوریت اثر انرژی تاریک بر تحول خوشه های کهکشانی از سوی مرکز نجوم ادیب برگزار می شود.
زهرا غفوری زاده کارشناس ارشد اخترفیزیک باحضور در این نشست به بیان مطالبی در خصوص خوشه های کهکشانی می پردازدکه علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند بعدازظهر امروز 28 تیرماه ساعت 17 به محل کتابخانه مرکزی واقع در باغ گلدسته مراجعه کنند.
گفتنی است؛خوشه کهکشان ها و تعدادی از گروهای شناخته شده آنها بزرگ‌ترین اجرام جهان هستند، یک خوشه کهکشانی از سه بخش تشکیل شده است؛ کهکشان هایی که دارای میلیاردها ستاره اند، گاز داغ بین کهکشان‌ها و ماده تاریک، ماده‌ای با هویتی مرموز که بیش‌ترین جرم کهکشان را تشکیل می‌دهد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

** سنگ چینی کودکان در هفته پنجم مسابقات “نون و پنیر و بازی”
پنجمین هفته از برگزاری مسابقات خانوادگی “نون و پنیر و بازی” در روز پنجشنبه 31 تیرماه به آموزش بازی “سنگ چین” اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، این دوره از مسابقات با هدف ارائه الگوی تفریح سالم، هر پنجشنبه یک بازی جدید ارائه می دهد تا خانواده ها در کنار یکدیگر لحظاتی شاد و مهیج را تجربه کنند.
طبق زمانبندی مسابقات خانوادگی “نون و پنیر و بازی” پنجمین هفته از این برنامه عصر روز پنجشنبه 31 تیرماه با محوریت آموزش و انجام بازی “سنگ چین” از ساعت 16 تا 19:30 برگزار می شود.
بازی “سنگ چین” از جمله بازی های مهیج دو نفره است که برای برد بایستی استراتژی خاصی را نسبت به حرکت خود وحریف اتخاذ کرد و نیاز به تمرکز و برنامه و پیش بینی دارد که این بازی دارای تاییدیه شورای نظارت بر اسباب بازی است.
این مسابقات از سوی خانه خلاقیت و بازی های فکری وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از 27 خردادماه آغاز شده و تا 25 شهریورماه ادامه دارد که هر هفته با یک بازی جدید اجرا می شود و در طول ایام هفته از روز شنبه تا چهارشنبه در محل خانه خلاقیت بازی مورد نظر با حضور کارشناسان بازی آموزش داده می شود.
علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به محل خانه خلاقیت واقع در خیابان هشت بهشت شرقی مراجعه کرده و یا با شماره 32683484 تماس حاصل کنند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

** چهارشنبه ها در تالار هنر به تماشای فیلم تئاترهای برگزیده بنشینید
فیلم تئاتر “مردی برای تمام فصول” به کارگردانی بهمن فرمان آرا، روز چهارشنبه 30 تیر به صورت رایگان در تالار هنر اصفهان اکران می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس تالار هنر اصفهان با بیان این مطلب گفت: برنامه اکران فیلم تئاترهای برگزیده کشور چهارشنبه های هر هفته ویژه ایام تابستان میزبان عموم شهروندان است.
حمید رضا مکارمی اظهار داشت: اکران فیلم تئاترهای برگزیده کشور از 23 تیر آغاز شده و تا 31 شهریورماه ادامه دارد که علاقه مندان هر هفته می توانند ساعت 18 در محل تالار هنر واقع در میدان لاله به تماشای فیلم تئاتر بنشینند.
وی با اشاره به فیلم تئاترهای اکرانی افزود: “اسم” به کارگردانی لیلی رشیدی، “مردی برای تمام فصول” به کارگردانی بهمن فرمان آرا، “مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش” به کارگردانی رضا حداد، “اسب های پشت پنجره” به کارگردانی روح الله جعفری و … از جمله فیلم هایی هستند که در این برنامه اکران می شوند.
وی تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم و هنرمندان از اکران فیلم تئاترهای برگزیده کشور در ماه مبارک رمضان، این برنامه تا پایان تابستان، هر چهارشنبه به طور مستمر در تالار هنر اصفهان اجرا خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا