شهدا واقفان اصلی امنیت جامعه هستند

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا سردار رضا بنی اسدی فر روز دوشنبه در آیین تجلیل از واقفان امنیت و سلامت شهرستان رفسنجان افزود: شهدای انقلاب اسلامی برای برقراری امنیت در جامعه اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و این چنین ما امروز شاهد امنیت در سراسر کشور هستیم.
وی تصریح کرد: امروز بین کشورهای همسایه جنگ افروزی است در حالی که به برکت هوشمندی و ایثار شهدا امنیت برقرار است و کشور ایران میان تمامی کشورهای همسایه در حال جنگ، از آرامش برخوردار است.
وی ادامه داد: در حوزه ایجاد امنیت و سلامت افتخار داریم که همکاران نیروی انتظامی شبانه روز در جای جای استان تلاش می کنند تا در سایه امنیت فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره شکل گیرد.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اگر امنیتی که در کشور حاکم است خدشه دار شود زحمات تمامی دستگاه های اجرایی هدر می رود و دشمن به راحتی می تواند ایران اسلامی را تسخیر کند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته بر اثر تصادف در جاده های استان کرمان یکهزار و 40 نفر جان خود را از دست دادند اظهار کرد: برای فوت این افراد که اکثر آنها متاهل و نان آور خانواده بودند بیش از دو هزار میلیارد ریال دیه پرداخت شده است اما با پرداخت دیه، مشکلی حل نمی شود.
سردار بنی اسدی فر گفت: انسان در حوزه های علم و دانش می تواند ماندگار شود اما برخی هم از طریق مال خود کارهای خیر انجام می دهند و هم به فکر آباد کردن میهن و آخرت خود هستند.
وی اضافه کرد: اگر خیران برای خرید دوربین ثبت سرعت، تجهیزات کلانتری، خودرو، موتورسیکلت یا هر چیزی که برای ایجاد امنیت مفید است کمک کنند تلفات جاده ای کاهش می یابد و این ثوابی بسیار دارد.
در این آیین با حضور حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و فرماندار رفسنجان از پنج خیر در حوزه امنیت و سلامت این شهرستان تجلیل شد.
7433/3028

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا