تعداد بیمه شدگان صندوق بیمه روستایی مازندران به 63 هزار نفر رسید

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
علی قمی اویلی روز دوشنبه در همایش ارتقای فرهنگ بیمه روستایی در رامسر افزود: برابر برنامه راهبردی استانداری مازندران قرار شد هر یک از دهیاران بتوانند 50 روستایی را برای تحت پوشش قرار دادن در بیمه روستایی و عشایری معرفی کنند.
وی خاطر نشان کرد : به دستور استاندار مازندران در جلسه ستاد راهبردی استان، فرماندران نیز موظف شدند تا نسبت به افزایش تعداد بیمه شدگان روستایی این صندوق برنامه ریزی کنند.
مدیر عامل صندوق بیمه روستایی مازندران درباره تعداد بیمه شدگان این صندوق در استان مازندران اظهار کرد : 45 درصد از کل جمعیت استان مازندران روستایی و عشایر و 500 هزار نفر عضو جامعه هدف این صندوق هستند که و تا پایان سال 93 تعداد 53 هزار نفر بیمه شده بودند.
قمی اویلی گفت : هرکسی که به سن 18 سال رسیده باشد می تواند عضو صندوق بیمه روستایی و عشایری کشور شود و برای این منظور روستاییان می توانند به کارگزاری های صندوق بیمه و یا به دهیاری ها وبخشداری ها مراجعه نمایند.
مدیر عامل صندوق بیمه روستایی و عشایری مازندران درباره مزایای بیمه روستایی گفت: برای بیمه شدگان هشت سطح درآمدی با بیمه سالانه 180 تا 400 هزار تومان پیش بینی شده است که دو سوم حق بیمه بیمه گذار را دولت پرداخت می کند و یک سوم دیگر بر عهده شخص بیمه شده ، است.
فرماندار رامسر هم در این همایش گسترش فرهنگ بیمه را یکی از شاخصه های توسعه یافتگی دانست و گفت : برای رسیدن به عدالت اجتماعی در چرخه بیمه کشور باید به طور گسترده بیمه روستایی افزایش یابد و به جایگاهی برسد که همه روستائیان در هر شغل و حرفه ای تحت پوشش بیمه قرار گیرند.
حسین سروری افزود : دولت تدبیر و امید در کمتر از 2 سال با حمایت خود جمعیت زیادی از روستائیان جامعه هدف را تحت پوشش بیمه درمانی قرار داده است و صندوق فرصت خوبی است تا همه روستائیان از مزایای آن بهره مند شوند.
وی گفت : دهیاران نیز باید برای جذب روستاییان به این صندوق تلاش کنند.
/1602/7513/1654

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا