فرمانده انتظامی شهرستان چادگان معرفی شد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، مراسم معارفه فرمانده انتظامی شهرستان چادگان روز دوشنبه با حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان و مسئولان شهرستان چادگان برگزار شد.
سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان در این مراسم گفت: امسال نیروی انتظامی برای اجرای 6 محور مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آموزش های تخصصی، ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی، مبارزه با سرقت و پیشگیری از آن، کاهش تصادفات و مقابله با موادمخدر تلاش خواهد کرد.
فرماندار چادگان نیز در این مراسم گفت: شهرستان چادگان یکی از مناطق گردشگری استان اصفهان است که با یکهزار و 200 کیلومتر مساحت دارای 63 روستا، 2 بخش و 2 شهر است.
حبیب الله معتمدی با بیان اینکه در ایام تعطیل به طور متوسط 10 هزار مسافر و گردشگر به این شهرستان می آیند، افزود: مجتمع های حاشیه رودخانه زاینده رود در شهرستان چادگان حدود چهار هزار ویلا دارند که در روزهای تعطیل مسافران از نقاط مختلف کشور به این منطقه سفر می کنند.
وی اظهار کرد: گردشگرپذیر بودن این منطقه وظیفه نیروهای انتظامی را سنگین می کند زیرا حفظ آرامش و تامین امنیت و کنترل رفت وآمد مسافران به عهده سبزپوشان نیروی انتظامی است .
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی کارنامه درخشانی از خود نشان داده است، گفت: امنیت در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار و با تلاش نیروی انتظامی در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برقرار شده ست.
فرماندار چادگان تصریح کرد: با توجه به مسافرت گردشگران به این شهرستان از فرماندهی انتظامی استان اصفهان انتظار داریم نسبت به ارتقای نیروی انتظامی این شهرستان مساعدت کند.
در این مراسم از سرهنگ احمد نیکبخت، فرمانده انتظامی سابق چادگان تقدیر شد.
شهرستان چادگان در 110 کیلومتری غرب اصفهان است.
ت/ع/7137/3011/ 6022

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا