فرماندار تبریز: مهارت های فنی و حرفه ای نقش مهم در رفع بیکاری دارد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، رحیم شهرتی فر روز سه شنبه در بازدید از کارگاه های اداره کل فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه این سازمان در حل مساله اشتغال جوانان، افزایش مهارت و کاهش بیکاری از تاثیرگذارترین نهادها است، افزود: بخش مهمی از بیکاری کشور می تواند با ارایه خدمات مهارتی این مجموعه رفع شود.
وی اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی جامعه بحث بیکاری است اما باید توجه داشت که میزان بیکاری در میان کسانی که از مهارت کافی برخوردارند بسیار پایین است، بنابراین برای مقابله با این معضل باید به آموزش و افزایش مهارت در بین جوانان توجه بیشتری داشته باشیم.
شهرتی فر با اشاره به اینکه باید به آموزشگاه های بخش خصوصی که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای اقدام به صدور گواهی نامه مهارت می کنند، بیشتر نظارت شود، گفت: متاسفانه در پاره ای از موارد این گواهی ها بدون آموزش کافی صادرمی شود که باید سازمان فنی و حرفه ای استان بر کیفیت و اثر بخش بودن آموزش ها در آموزشگاه های آزاد نظارت بیشتری داشته باشد.
به گزارش ایرنا، فرماندار تبریز امروز همچنین از بیمارستان طالقانی تبریز بازدید و از نزدیک در جریان توسعه و تجهیز بخش های مختلف این بیمارستان قرار گرفت و از پرسنل این بیمارستان که به بیماران خدمات ارزنده ای ارائه می دهند، تقدیر کرد.
3038/518

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا