رویدادهایی که روز چهارشنبه در استان آذربایجان شرقی خبری می شوند

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا ، گردهمایی رئیسان پژوهشکده ها و پژوهشگاه ها و معاونان پژوهشی جهاد دانشگاهی سراسر کشور با حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور ساعت 8 و 30 دقیقه در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشادی اسلامی آذربایجان شرقی شروع می شود .
نشست خبری رئیس جهاد دانشگاهی کشور هم ساعت 11 و 30 دقیقه در محل مجتمع آموزشی تحقیقاتی جهاد دانشگاهی واقع در بلوار تیر ، بعد از بیمارستان شمس خیابان شیخ کمال برگزار می شود .
نهمین دوره رقابت های بدمینتون قهرمانی نونهالان دختر کشور هم فردا چهارشنبه در محل آکادمی بین المللی بدمینتون تبریز واقع در قطران شمالی پشت مسجد نظیروندی ، مجموعه ورزشی امام علی (ع) شروع می شود .
ششمین همایش علمی آنالیز عددی هم فردا در دانشگاه مراغه برگزار می شود.
چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی هم از دیگر رویدادهای خبری فرداست که ساعت 17 عصر در محل باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار می شود.
خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان شرقی آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33306666 و 33308888 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33316114 ارسال کنند.
همچنین همکاران ما در دفتر مراغه نیز با شماره تلفکس 37229909 آماده دریافت برنامه های خبری دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی شهرستان های جنوبی استان است.
گزارش خبری این رویدادها به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/eazarbaijan منتشر می شود.
3071/518

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا