تخطی ار سرعت غیرمجاز در خراسان جنوبی باز هم حادثه آفرید

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین رضایی افزود: عصر روز گذشته با تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی خودرو در جاده های مرزی سربیشه بلافاصله کارشناس پلیس راه و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: ماموران مشاهده کردند یک دستگاه خودروی تویوتا با پنج سرنشین به واژگون و سه نفر از سرنشینان آن زخمی و به بیمارستان اعزام شدند.
سرهنگ رضایی بر رعایت سرعت مطمئنه به ویژه در راه های باریک و فرعی تاکید و از رانندگان درخواست کرد با بستن کمربند ایمنی خودرو از حوادث ناگوار در تصادف جاده ای پیشگیری کنند.
در 22 تیرماه امسال هم در اثر برخورد خودروی سواری ال90 با یک دستگاه کامیون در محور قاین – بیرجند، پنج نفر کشته و یک نفر زخمی شد.
در حادثه ای دیگر در محور قاین – زیرکوه در اثر برخورد یک دستگاه خودروی وانت دوکابین با یک دستگاه خودروی پراید در تقاطع « روستای شیخ علی » شش نفر در دم جان باختند یک نفر در مسیر بیمارستان و یک نفر هم در بیمارستان جان باخت و در این حادثه یک نفر هم به شدت مجروح شد.
**
فرمانده انتظامی نهبندان از کشف سه کیلو و400 گرم هروئین فشرده در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ غلامرضا شاهوردی گفت: ماموران پاسگاه شهید حسینی سهل آباد هنگام کنترل خودروهای عبوری محور نهبندان به بیرجند به یک دستگاه خودروی اتوبوس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو سه کیلو و 400 گرم هروئین فشرده که در قالب 14 بسته به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد.
شاهوردی عنوان کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.
2047/3215/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا