تفریح من بازی” را در پاتوق های تفریحی شهر اصفهان دنبال کنید

پایگاه خبری ارک:اصفهان

تفریح من بازی” را در پاتوق های تفریحی شهر اصفهان دنبال کنید
دبیر کمیته فرهنگ تفریح و نشاط گفت: عده ای از مردم بازی را خاص کودکان می دانند در حالی که تمام گروه های سنی بازی هایی دارند که باعث تفریح، شادی و نشاط آن ها می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مجتبی روانان با بیان اینکه افسردگی و اضطراب مردم اصفهان نسبت به سایر استان های کشور یک زنگ خطر است، افزود: سهم شادی، تفریح و نشاط مردم اصفهان نسبت به بسیاری از استان ها کمتراست که عبور از این بحران، نیازمند فعالیت و ارائه برنامه های شاد برای خانواده ها است.
وی با بیان اینکه کمیته فرهنگ تفریح و نشاط به معرفی الگوی تفریح سالم با عنوان “تفریح من بازی” اقدام کرده، اظهار داشت: بیشتر مردم تفریح و بازی را خاص کودکان می دانند اما کمیته تفریح و نشاط، بازی را برای عموم مردم و بدون محدودیت سنی می داند.
وی افزود: کمیته فرهنگ تفریح و نشاط در نظر دارد؛ یک الگوی تفریحی جدید با محتوای بازی برای شهروندان اصفهانی ایجاد کند تا با تقویت روحیه فعالیت های گروهی در خانواده ها به انسجام میان اعضای آن کمک شود.
دبیر کمیته فرهنگ تفریح و نشاط با اشاره به تاکید این کمیته به شعار “تفریح من بازی، واقعی است نه بازی مجازی” ادامه داد: تفریح، دوری از روزمرگی، افزایش نشاط، تحکیم روابط خانواده ها، ایجاد تفکر و رشد اندیشه میان فرزندان و والدین از مهم ترین اهداف این کمیته و نتیجه یک بازی سالم است.
دبیر کمیته فرهنگ تفریح و نشاط از برگزاری طرح “تفریح من بازی” از مردادماه خبر داد و اضافه کرد: این طرح تا پایان تابستان با معرفی هفتگی یک بازی خانوادگی ادامه خواهد داشت؛ و درپایان، لیگ بازی های خانوادگی برگزار خواهد شد.
روانان ادامه داد: مزایا، مشخصات، محتویات و کاربرد بازی های گروهی معرفی شده توسط کمیته فرهنگ تفریح و نشاط در شناسنامه آن بازی ذکر و هر هفته در اختیار خانواده ها قرار خواهد گرفت.
وی از ایجاد مکان هایی در زمان اجرای برنامه تفریح من بازی خبر داد و خاطرنشان کرد: ارایه پکیج ها و کلیپ های آموزشی تمام بازی های پیشنهادی این کمیته در این مکان ها انجام خواهد شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا