در دیدار شهردار اصفهان با نخستین مدال‌آور اصفهان در تاریخ المپیک مطرح شد

پایگاه خبری ارک اصفهان:

در دیدار شهردار اصفهان با نخستین مدال‌آور اصفهان در تاریخ المپیک مطرح شد

طلای مرادی آغاز کسب افتخارات ورزشکاران اصفهانی در میدان‌های بین‌المللی/ اصفهان استعدادهای ورزشی فراوانی دارد

سهراب مرادی نخستین مدال‌آور اصفهان در تاریخ المپیک و گلنوش سبقت‌الهی نخستین بانوی اصفهانی حاضر در مسابقات المپیک با شهردار اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، سهراب مرادی دارنده مدال طلای المپیک ریو و گلنوش سبقت‌الهی نخستین بانوی اصفهانی حاضر در المپیک به دعوت شهردار اصفهان با حضور در دفتر مهدی جمالی‌نژاد با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مهدی جمالی‌نژاد در این دیدار گرم و صمیمی که با حضور رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی و عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز حضور داشت، ضمن قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی‌های دو ورزشکار ملی‌پوش اصفهانی اظهار کرد: امیدوارم طلای المپیک سهراب مرادی آغاز راه افتخارآفرینی‌ ورزشکاران اصفهانی در مسابقات جهانی و المپیک باشد و خانم سبقت‌الهی نیز بتواند با سخت‌کوشی‌هایی که دارد در المپیک آینده به مدال برسد.

وی در ادامه ضمن تبریک قهرمانی سهراب مرادی و کسب نخستین مدال المپیک اصفهان، ادامه داد: با اراده‌ای که از سهراب مرادی پیش از اعزام به المپیک دیده بودم اطمینان داشتم که می‌تواند طلای المپیک را بگیرد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: اصفهان همراه در عرص‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی افتخارات زیادی به دست آورده و کسب طلای سهراب مرادی نمونه بارز این افتخارات است.

وی ادامه داد: افتخارآفرینی مرادی در مسابقات وزنه‌برداری المپیک ریو، آغازی برای کسب افتخارات بیشتر ورزشکاران اصفهانی در سایر رشته‌های ورزشی در عرصه‌های بین‌المللی و به ویژه المپیک است.

تیراندازی در گذشته قرق اصفهانی‌ها بود

در ادامه این دیدار گلنوش سبقت‌الهی ملی‌پوش تیراندازی اصفهانی حاضر در المپیک اظهار کرد: دیدار با شهردار اصفهان جای تشکر بسیار دارد چراکه هیچ‌گونه دعوتی از ما تا پیش از این موضوع از سوی مسئولان صورت نگرفته بود.

وی با بیان اینکه من کار خود را از ورزشگاه شهرداری آغاز کرده‌ام، تصریح کرد: به دلیل این موضوع تعصب خاصی نسبت به شهرداری دارم و از اینکه باشگاه بانو امین مجددا فعالیت خود را آغاز کرده بسیار خوشحال شدم.

ملی‌پوش اصفهانی حاضر در المپیک ریو ادامه داد: هر زمان که از اردوها به شهر خودم بازمی‌گردم می‌بینم که تغییرات اساسی در شهر ایجاد شده و هر بار زیباتر از گذشته شده که این موضوع جای خوشحالی و تشکر از مسئولان شهرداری دارد.

وی با بیان اینکه اصفهان استعدادهای ورزشی فراوانی دارد، اضافه کرد: در گذشته رشته تیراندازی در قرق اصفهانی‌ها بوده و از این شهر بازیکنان بسیاری در تیم ملی حضور داشته‌اند اما هم‌کنون فاصله زیادی با روزهای گذشته داریم.

سبقت‌الهی تاکید کرد: مسئله‌ای که برای ما در این شهر بسیار مهم است این است که هم‌اکنون سالن 25 متری و استاندارد تیراندازی در اصفهان نداریم و به دلیل همین موضوع نمی‌توانم در شهر خودم تمرین کنم.

خدا را شاکرم که دل ملت ایران را شاد کردم

سهراب مرادی نیز در ادامه این دیدار گفت: در دوره قبلی که در المپیک حضور داشتم به دلیل مشکلاتی که از لحاظ جسمی و روحی روانی برایم پیش آمد نتوانستم شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارم اما خدا را شاکرم در المپیک ریو توانستم دل مردم ایران را شاد کنم.

وی با بیان اینکه وزنه‌برداری اصفهان با وجود افرادی مانند سیف‌زاده و سعید آذری از امکانات و توجه خوبی برخوردار است، تصریح کرد: امیدوارم حمایت‌ها از وزنه‌برداری در استان وجود داشته باشد تا این رشته در آینده نیز افتخارات خود را ادامه دهد.

گفتنی است المپیک 2016 ریو دومین حضور سهراب مرادی در این ماراتن ورزشی بود که موفق شد در آن برای نخستین بار در ورزش اصفهان مدال طلای المپیک را برای این شهر به ارمغان بیاورد.

گلنوش سبقت‌الهی نیز نخستین بانوی اصفهانی بود که موفق به کسب سهمیه المپیک شد و در رشته تپانچه از نمایندگان ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو بود.

 

photo_2016-08-31_15-34-05 photo_2016-08-31_15-34-11

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا