انصراف چهار هزار و 240 ایرانی از خودکشی در سال گذشته

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا ، انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در آئین افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان آمل افزود : 2 هزار و 800 نفر از این افراد زن و یکهزار و 440 نفر مرد بودند .
وی گفت که پارسال ، مردم بیش از 600 هزار بار با سامانه ارتباطی 123 مراکز اورژانس اجتماعی کشور تماس گرفتند که حدود نیمی از این تماس ها به ارائه خدمات مشاوره ای و حمایتی منجر شد.
محسنی بندپی به راه اندازی 191 مرکز اورژانس اجتماعی درشهرهای کشور تا پیش از فعال شدن مرکز آمل اشاره کرد و افزود : یکی از سیاست های سازمان بهزیستی کشور ، توسعه این مراکز در شهرهای بالای 50 هزار نفرجمعیت است.
** وجود 170هزار بازمانده از تحصیل
رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین از وجود 17 هزار بازمانده از تحصیل در کشور خبر داد و گفت که از این شمار تاکنون 50 تا 60 هزار نفر شناسایی شدند و زیرپوشش آموزش های اجباری قرار گرفته اند.
وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به عنوان گسترده ترین شبکه اجتماعی کشور درحال ارائه خدمات است ، به سختی ها و مشکلات ناشی از آسیب های مختلف اجتماعی در این حوزه اشاره کرد و افزود : با وجود سختی کار برای همکاران در این سازمان ، متاسفانه پرداختی های حقوق و مزایا به آنها بسیار کم و ناچیز است و انتظار می رود تا مجلس نسبت به این مهم توجه ویژه ای داشته باشد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان آمل یکصد و نود و دومین مرکز اورژانس اجتماعی کشور به شمار می رود.
این مرکز به عنوان مرکز مداخله در بحران های فردی ، خانوادگی و اجتماعی با زیربنای 500 متر مربع و هزینه چهار میلیارد ریال اعتبار ساخته و بهره برداری شد.
7327/1654

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا