90 درصد از گلزارهای شهدای آذربایجان شرقی ساماندهی شد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، قاسم صمدیان روز چهارشنبه در آئین بهره برداری از طرح ساماندهی گلزار شهدای خضرلو در عجب شیر با اشاره به ساماندهی یک هزار و 52 گلزار از یک هزار و 166 گلزار شهدای این استان افزود: فضاسازی گلزارهای شهدا باید جذاب و الهام بخش باشد و به عنوان الگویی برای همه ملت ها معرفی شود.
وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان متولی ساماندهی مزار شهیدان است، گفت: دستگاه های اجرایی نیز این کار را وظیفه خود بدانند و هماهنگی های لازم را با بنیاد به عمل آورند.
وی با اشاره به اینکه مزار شهیدان به دلیل شرایط آب و هوایی، دستخوش تخریب می شوند، گفت: ساماندهی این مزارها باید با کمک همه دستگاه های اجرایی در اولویت قرار بگیرد.
وی افزود: این مکان های مقدس برای آحاد جامعه به ویژه جوانان تلنگری است تا را ه شهیدان را گم نکنند و بدانند انقلاب اسلامی با چه زحماتی به دست آمده است.
صمدیان گفت: مردم با بهره گیری از سیره شهیدان می توانند در ادامه دادن راه آنان مصمم و در ابعاد مختلف زندگی خود موفق باشند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه خانواده های شهدا بهترین عزیزانشان را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، گفت: توقع خانواده های شهدا تمیز و نو بودن مزار عزیزان شان است.
به گزارش ایرنا، ساماندهی 14 مزار شهید خضرلو که از سال گذشته آغاز شده بود در هفته دفاع مقدس امسال با همکاری دهیاری خضرلو و بنیاد شهید و امور ایثارگران عجب شیربا یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه و 300 مترمربع مساحت به بهره برداری رسید.
شهرستان عجبشیر با 85 هزار نفر جمعیت در فاصله 98 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: شهرام ناعم وند/ انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7485/ 3072/518

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا