گاز استان اصفهان از شرکت های برتر در حوزه سلامت اداری و شایستگی است

پایگاه خبری ارک اصفهان:

مهندس علوی ؛

گاز استان اصفهان از شرکت های برتر  در حوزه سلامت اداری و شایستگی است

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در همایش سلامت اداری،خدمت شایسته که با حضور امجدی پور رییس امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و اصحاب با وفای ایشان  بیان داشت:  تاکنون ۱۰۳ شهر از مجموع 107 شهر استان و  یک هزار و ۳۳۸ روستا از یک هزار و 348 روستای واجد گازرسانی در سطح استان  از نعمت گاز طبیعی  برخوردار شده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان،سید مصطفی علوی با اشاره به اینکه هم اکنون 99 درصد جمعیت کل استان معادل  99.6 درصد خانوارهای شهری و 99.5 درصد خانوار های روستایی گاز دار می باشند گفت: برای تأمین گاز این میزان جمعیت بیش از970 هزارعدد انشعاب نصب و ۲۶ هزار و ۲۰۰ کیلومتر  در سطح استان شبکه ‌گذاری شده است.

مهندس علوی،  با بیان اینکه به طور متوسط روزانه 54.8 میلیون مترمکعب گاز در استان اصفهان مصرف می‌شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته حدوداً ۲۰ میلیارد مترمکعب گاز در استان اصفهان به بخش‌های مختلف تحویل داده شد.

وی،اضافه کرد: ۴۶ درصدگاز استان در بخش صنعت، ۲۶ درصد در خانگی،  ۱۵ درصد نیروگاه ها، ۶ درصد پالایشگاه، ۴ درصد بخش تجاری و۳  درصد حمل و نقل نیز در نیروگاه‌ها مصرف می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، حجم فعالیت انجام شده در سطح استان را مرهون زحمات شبانه روزی  نیروی انسانی شرکت گاز استان اصفهان برشمرد و افزود: نیروی انسانی سرمایه اصلی این شرکت است که می بایست کرامت آن بطور جدی حفظ گردد.

وی، با اشاره به اینکه کرامت انسانی به دو صورت ذاتی و اختیاری در وجود انسان ها قرار دارد بیان داشت: جایگاه کرامت اختیاری بواسطه اینکه با تلاش خود انسان به دست می آید بسیار بالاتر از صورت ذاتی آن است.

مهندس علوی، تقوی را از مصادیق بارز کرامت اختیاری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه شرکت گاز استان اصفهان با داشتن نیروی انسانی متعهد، دلسوز و با وجدان کاری بالا و برخورداری از 10 شهید والا مقام و ده ها جانباز و ایثارگر یکی از شرکت های برتر در حوزه سلامت اداری است.

وی، اظهار داشت: دستور العمل های ابلاغی در حوزه سلامت اداری  در واقع تذکراتی است که همه در یک سازمان به آن نیاز دارند و این تذکرات در آموزه های دینی ما نیز بارها مورد تاکید قرار گرفته اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، خاطر نشان ساخت: انسان ها  بر اساس فطرت پاکی که خداوند متعال به آنها اعطاء کرده ذاتاً درستکار و مسئولیت شناس هستند لیکن در لحظه به دلیل هوای نفس و وسوسه های شیطان ممکن است دچار انحراف شوند بنابراین  می باید خودمان را در همیشه در محضر خدا بدانیم و مراقبت کنیم تا  شرافت کارمندی و کرامت انسانی صدمه نبیند.

همه کارمندان باید هدف مسئولیت خود را  بدانند  و در مسیری که ضوابط اداری تعیین نموده حرکت نمایند  تا نتیجه مورد نظر که همانا اهداف عالیه سازمان و نظام است محقق گردد.

وی، گفت : شرکت گاز استان اصفهان، سال گذشته در راستای سلامت اداری در نخستین گام  با تشکیل کمیته سلامت اداری، اقدام به شناسایی گلوگاه های فساد اداری نمود تا زمینه های انجام فساد را از بین ببرد.

مهندس علوی، یکی از دلایل  ایجاد فساد در  دستگاه های اجرایی را نداشتن اطلاعات کافی مدیران از  قوانین و مقررات و نحوه ی کار کارشناسان خود اعلام کرد و گفت: مبارزه با با فساد مبارزه با تورم، رکود و بیکاری سلامت خانواده ها ، جامعه و آرامش کارکنان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،  با تاکید بر نظارت بیشتر مدیران بر  کار کارشناسان زیر مجموعه خود خاطر نشان ساخت: یکی دیگر از راه‌های مبارزه با فساد و نظارت بهتر را، گسترش دولت الکترونیک است، ما باید دولت الکترونیک را گسترش دهیم تا مردم نیاز به مراجعه نداشته باشند و همه امور از طریق الکترونیکی انجام پذیرد .

گفتنی است ، این همایش با پرسش و پاسخ کارکنان از آقای  امجدی پور رییس امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران پایان پذیرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا