تمام معابر شهرستان روانسر برای تردد معلولان باید مناسب سازی شود

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا،حسین ویسمرادی روز دوشنبه در جلسه مناسب سازی معابر و رفع موانع شهری شهرستان روانسر با تاکید بر اینکه مناسب سازی باید در تمام شهرستان به صورت تخصصی انجام پذیرد افزود: همسطح سازی معابر شهری و نصب علایم و تابلوهای راهنما برای سهولت و ایمن سازی تردد معلولان از سوی شهرداری ضروری است.
او گفت: در مرحله دوم مناسب سازی معابر شهری که از اوایل خرداد امسال شروع شده در معابر حدفاصل میدان معلم تا میدان اورامان و انتهای بلوار معلم (پایین دست مسجد ویس القرنی و شبکه بهداشت و درمان) عملیات مناسب سازی و موزائیک فرش ویژه معلولان انجام شده است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح نیز کار مناسب سازی و موزائیک فرش ویژه معلولان در خیابان مطهری، بلوار معلم، سراب روانسر، بوستان شاهد و بوستان های ورودی شهر صورت گرفته است.
فرماندار روانسر با اعلام اینکه اقدامات خوبی در روانسر صورت گرفته و نیاز است تا کاستی ها و کمبودهایی که باقی مانده مرتفع شود، گفت: شهرداری روانسر در این راستا فعالیت های مثبتی داشته و نیاز است تلاش جدی تری صورت بگیرد.
ویسمرادی همچنین تاکید کرد در اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر و ساخت و ساز در ادارات و اماکن عمومی، شهرداری ایجاد مسیرهای مناسب را در دستور کار قرار دهد.
رییس اداره بهزیستی روانسر نیز در این جلسه گفت: جلسات کارگروه مناسب سازی معابر شهری به طور منظم برگزار و مصوبات آن هم پیگیری خواهد شد.
مولود مظفری افزود: در ادامه مرحله دوم مناسب سازی معابر شهری در نظر داریم مسیر میدان معلم تا پلیس راه روانسر را اجرا کنیم.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه قرار دارد.
3033/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا