22 کشته و 100 مجروح در آتش سوزی بزرگ بیمارستان اودیسای هند

به گزارش ارک خبر، مقامات دولتی هند اعلام کردند: بیشتر قربانیان آتش سوزی در طبقه اول این بیمارستان قرار داشتند و بیماران بخش آی سی یو بوده اند. تعدادی از این بیماران هنگام انتقال از بیمارستان جان خود را از دست داده اند.
«بینود کومارمیشرا» مدیر این بیمارستان گفت: تاکنون مرگ 22 نفر در این آتش سوزی تایید شده است. همچنین بیش از 100 نفر در این آتش سوزی مجروح شده اند که به بیمارستان های شهر های دیگر منتقل شده اند.
در همین حال سالیل کومار موهانتی رایس بیمارستان «امری» (AMRI) در بوبانسوار گفت: 37 مجروح به این بیمارستان منتقل شده اند که حال چند نفر از آنها وخیم گزارش شده است.
نوین پاتنایک سروزیر ایالت اودیسا با ابراز نگرانی از سانحه آتش سوزی در بیمارستان سام این حادثه را بسیار ناراحت کننده دانست.
سروزیر ایالت اودیسا از بیمارستان های دولتی و خصوصی خواست تا اقدامات لازم برای درمان مجروحان این آتش سوزی انجام دهند. وی همچنین از مقامات دولتی درخواست کرده است تا تحقیقات خود را در مورد علت آغاز بروز این آتش سوزی آغاز کنند.
بر اساس گزارش های اولیه اتصال سیم های برق در طبقه اول دلیل احتمالی آغاز این آتش سوزی اعلام شده است.
نیروهای آتش نشان و امداد گر در مناطق مختلف برای خاموش کردن آتش و کمک به انتقال بیماران و مجروحان در محل حادثه حاضر شده اند.

دکمه بازگشت به بالا