در دومین روز از رزمایش فدائیان حریم ولایت: عملیات مقابله با تک شیمیایی دشمن در رزمایش فدائیان حریم ولایت با موفقیت اجرا شد

امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش روز سه شنبه با بیان این که در این مرحله از رزمایش مقابله با حملات با انواع تسلیحات غیرمتعارف تمرین می شود، گفت: گروه جنگ های نوین، نهاجا با به کارگیری انواع سامانه های رفع آلودگی، بومی سازی شده توسط متخصصان کشورمان به مقابله با حمله شیمیایی دشمن پرداختند.
وی اظهارداشت: در این ارتباط انواع سامانه های رفع آلودگی DSM-500، درخش 6 و 7، هشداردهنده و آشکارسازهای NBC، چادرهای حفاظتی، زیستی و نسل جدید استتار مورد استفاده قرار گرفت.
ششمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی روز گذشته (دوشنبه) در پایگاه شهید بابایی اصفهان و با رمز ‘یاحسین بن علی’ در منطقه عمومی اصفهان آغاز شد.
در این رزمایش سه روزه انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب افکن، ترابری نیمه سنگین و سبک، هواپیماهای ارتباطی و شناسایی، سوخت رسان و انواع پهپادها حضور دارند و بخشی از توان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در صیانت و دفاع از حریم هوایی میهن اسلامی به نمایش گذاشته خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا