بررسی پیشرفت اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی استان در سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به اصفهان

پایگاه خبری ارک اصفهان:

بررسی پیشرفت اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی استان در سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به اصفهان
دکتر طیب نیا بمنظور بررسی پیشرفت اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی استان به اصفهان سفر کرد و در این سفر بهمراه استاندار اصفهان با حضور در دفتر آیت الله طباطبای نژاد، با امام جمعه ی اصفهان دیدار و گفتگو نمود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، دکتر طیب نیا وزیرامور اقتصادی و دارایی و جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در استان به همراه معاونین و مدیران عامل بانکهای کشور به منظور بررسی روند پیشرفت اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی استان و شرکت در جلسه ی ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی شد و مورد استقبال دکتر زرگرپور استاندار اصفهان قرار گرفت.
وی با همراهی دکتر رسول زرگرپور با حضور در گلستان شهدای اصفهان و قبور شهدای گمنام، آیت الله اشرفی اصفهانی، آیت الله طاهری، شهید حسین خرازی و … نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی و هیئت همراه و استاندار اصفهان در ادامه با حضور در دفتر امام جمعه اصفهان با آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو نمودند.
دکتر طیب نیا در این دیدار اظهارداشت: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سطح ملی به ریاست معاون اول رئیس جمهور و در سطح استان ها به ریاست استانداران تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه در نشستی با استاندار اصفهان به این نتیجه رسیدیم که بخش عمده‌ای از اهداف در راستای اقتصاد مقاومتی محقق و به بسیاری از واحدهای تولیدی کمک شده است، اظهار امیدواری نمود که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب بتوان واحدهای کوچک و متوسط را از رکود خارج کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز در این دیدار اظهار داشت: در اجرای برنامه ها نباید به مردم فشار وارد شود زیرا طبق دستورات دین ما و ائمه معصومین (ع)، حکومت برای دست یابی به اهداف خود باید حال مردم را مراعات و با کمک آنها برنامه های خود را عملیاتی کند.
گفتنی است شرکت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اصفهان، نشست با مدیران و فعالان اقتصادی استان در محل اتاق بازرگانی اصفهان و بازدید از پروژه های دانش بنیان اقتصاد مقاومتی شهرک علمی تحقیقاتی استان از دیگر برنامه های وزیر اقتصاد و دارایی در سفر به اصفهان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا