دهیاریک روستای استهبان،ثبت نام اهالی را در سرشماری اینترنتی انجام داد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
وی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این روستا دارای 600 نفر سکنه است که در طرح سرشماری نفوس و مسکن، مشارکت اهالی این روستا صد درصدی بوده و اینجانب شخصاً مسئولیت ثبت نام اهالی را به عهده داشتم.
صغرا مظلوم بیان کرد: به اتفاق خواهرم که وی عضو شورای اسلامی روستاست برای تشویق جوانان به ورزش تیم فوتبالی تشکیل داده ایم که این تیم در لیگ برتر شهرستان استهبان حائز رتبه دوم شد.
دهیار روستای علی آباد شمس رونیز استهبان به مشکلات روستا اشاره کرد و گفت: بیش از 60 سال از ساخت دبستان سلمان فارسی این روستا می گذرد درحالی که با توجه قدیمی بودن ساختمان مدرسه لزوم مرمت و حتی بازسازی این دبستان به شدت احساس می شود.
مظلوم افزود: روستای علی آباد شمس در جوار جاده استهبان شیراز واقع شده و با توجه به ازدیاد تردد وسایل نقلیه عبوری در این مسیر، لزوم ایجاد روشنایی در این محور به شدت احساس می شود چرا که این مشکل باعث بروز چندین فقره تصادف شده است.
وی بیان داشت: این روستا با دارا بودن بیش از 600 نفر سکنه از داشتن ساختمان حسینیه محروم است و اهالی این منطقه سوگواری سرو و سالار شهیدان را در یک کوچه برگزار می کنند.
دهیار علی آباد شمس یادآور شد: در طرح سرشماری نفوس و مسکن مشارکت اهالی این روستا صد درصدی بوده و اینجانب شخصاً مسئولیت ثبت نام اهالی را به عهده داشته ام.
مظلوم گفت: حمایت بیشتر مسئولان محترم از تیم فوتبال مرحوم غلامعلی مظلوم روستای علی آباد شمس را خواهانیم.
این دهیار گفت: نداشتن کتابخانه عمومی، خانه عالم و فرسودگی ساختمان مسجد از مشکلات روستاست و خواهان حمایت جدی مسئولان در این زمینه ها هستیم.
روستای علی آباد شمس رونیز در 35 کیلومتری غرب استهبان واقع شده است.
استهبان در 160 کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.
خبرنگار: روح الله سعادتمندنژاد ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
1876

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا