برگزاری چهارمین نشست طرح “ره آورد آفتاب” در مرکز بهداشت اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

برگزاری چهارمین نشست طرح “ره آورد آفتاب” در مرکز بهداشت اصفهان
دفتر تخصصی بانوان آفتاب سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان چهارمین نشست خود در حوزه نقش مادری را با همکاری مرکز بهداشت استان اصفهان برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رئیس دفتر تخصصی بانوان آفتاب سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به نیاز سنجی این دفتر در حوزه بانوان گفت: مهمترین اولویت در این نیازسنجی‌ها، پذیرش نقش مادری است.
لیلا لندی با اشاره به جامعه هدف این مرکز اظهار داشت: کانون‌های مادران، فرهنگسراها و مراکز فرهنگی شهر به عنوان اولین جامعه هدف این مرکز مورد توجه قرار گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به مهم بودن دومین جامعه هدف افزود: دومین جامعه هدف نیز بانوان کارمند در سازمان‌های شهر اصفهان و همسران مردان کارمند هستند که تحت آموزش قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به تمرکز این مرکز روی دومین جامعه هدف اظهار کرد: طرح “ره آورد آفتاب” برای اولین بار است که در اصفهان اجرا می‌شود و برای جذب مخاطب علاوه بر سخنرانی کارشناس، تئاتر تولیدی مبتنی بر پذیرش نقش مادری اجرا می کند.
رئیس دفتر تخصصی بانوان آفتاب سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ارتقای کیفیت زندگی، اصلاح و مدیریت هیجانات و رفتار، حفظ سرمایه‌های اجتماعی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله فعالیت‌های این مرکز است.
لندی ادامه داد: چهارمین برنامه “ره آورد آفتاب” با مشارکت مرکز بهداشت استان اصفهان ویژه پرسنل سازمان تأمین اجتماعی چهارم آذرماه ساعت 9 تا 11 صبح در مرکز بهداشت استان اصفهان واقع درخیابان ابن سینا برگزار می شود.
وی ضرورت برگزاری سلسله نشست‌های آموزشی ویژه مادران را زیاد دانست و اظهار کرد: سلسله نشست‌های ره‌آورد آفتاب با سخنرانی دکتر زهرا یوسفی تاکنون با همکاری تامین اجتماعی استان اصفهان و اتاق اصناف برگزار شده و بانوان این سازمان به بیان دغدغه‌های خود پرداخته اند.
گفتنی است؛ علاقه مندان برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های مرکز تخصصی بانوان آفتاب می توانند با شماره 34468111 تماس حاصل کنند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا