بار پوشاک قاچاق به بازار نرسيد

پایگاه خبری ارک خبر- اصفخان:

بار پوشاک قاچاق به بازار نرسيد

گروه استان ها_ اصفهان – معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از توقيف محموله بزرگ پوشاك خارجي قاچاق به ارزش چهار ميليارد ريال كه از استان هاي جنوبي به سمت تهران در حركت بود خبر داد.

سرهنگ “جهانگير كريمي ” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: ماموران انتظامي ايستگاه ايست و بازرسي شهيد امامي فرماندهي انتظامي شهرستان شهرضا حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون کشنده ولوو کانتينردار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از اين کاميون ،تعداد 185 گوني انواع پوشاک خارجي كه فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکي و به صورت قاچاق بارگيري شده بودند کشف شد.

سرهنگ كريمي ارزش برآورد شده اين محموله را چهار ميليارد ريال عنوان کرد و اظهار داشت: در اين خصوص راننده دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان خاطر نشان کرد: راننده اين محموله را در بندر “كنگان” بارگيري و قصد توزيع پوشاك ها در بازار تهران را داشت كه با اقدام به موقع ماموران از انجام اين كار باز ماند .

وي با بيان اينكه از اين پس ،براساس قانون خودروهاي حامل قاچاق مصادره مي شوند، گفت: در اين رابطه خودرو به همراه محموله لباس هاي كشف شده به اداره اموال تمليكي استان تحويل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا