در دیدار مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان مطرح شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در دیدار مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان مطرح شد

درآمد حاصل از صندوق‌های صدقات در استان هزینه می‌شود/ تأمین تجهیزات ورزشی برای مددجویان توسط باشگاه ذوب‌آهن اصفهان

تمام درآمدهای مردمی از محل صندوق‌های صدقات در استان هزینه می‌شود و ریالی از این درآمدها از اصفهان خارج نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان قول مساعد برای آموزش رایگان فوتبال و تأمین تجهیزات و ابزار ورزشی موردنیاز مددجویان تحت پوشش این نهاد را داد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان؛  حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در دیدار سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان  ضمن ارائه گزارش عملکرد امداد طی سال گذشته در همه سر فصل ها اظهار داشت: این نهاد به دنبال ایجاد بستر های مناسب فرهنگی و آموزشی در میان خانواده های تحت حمایت می باشد.

وی با اشاره به تلاش کمیته امداد برای ایجاد زمینه‌های اشتغال برای مددجویان تحت پوشش خود به‌ویژه زنان سرپرست خانوار تصریح کرد: این نهاد با ارائه آ»وزش های فنی و حرفه ای و همچنین پرداخت تسهیلات اشتغالزایی  ، زمینه خوداتکایی و توانمند شدن خانواده های تحت حمایت را فراهم می نماید.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به حمایت‌های اجتماعی این نهاد از مددجویان تحت پوشش خود افزود: حمایت‌های صورت پذیرفته شامل تهیه جهیزیه ، خدمات آموزشی به دانش آموزان و دانشجویان و تأمین هزینه‌های درمان مددجویان بویژه رسیدگی به بیماران صعب العلاج و خانواده های ایشان با بهره گیری از کمک های مردمی و استفاده از ظرفیت خیران است.

وی با اشاره به جذب مشارکت‌های مردمی از طریق صندوق‌های صدقات تأکید کرد: تمام درآمدهای مردمی استان از محل صندوق‌های صدقات در استان اصفهان هزینه می‌شود و ریالی از این درآمدها از استان خارج نمی‌شود.

شیران در پایان بیان کرد: تاکنون با مدیران و مسئولان استانی دیدارهای جداگانه ای داشته است و اکنون نیز نشست با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن را که فردی خیر و نیکوکار است به فال نیک می گیریم و امید واریم این گونه دیدارها زمینه خدمت رسانی بهتر به مددجویان و خانواده تحت حمایت ایشان را فراهم نماید.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌‌های ارزنده کمیته امداد درزمینهٔ رفع محرومیت در استان ، قول حمایت ویژه از مددجویان تحت پوشش این نهاد بویژه در زمینه های ورزشی را داد و افزود: به تمام فرزندان تحت پوشش کمیته امداد که به هر نحوی به باشگاه معرفی شوند ، آموزش‌های ورزشی رایگان ارائه خواهد شد.

آذری همچنین در خصوص اختصاص  درآمدهای حاصل از دیدارهای این باشگاه با تیم های لیگ برتر تصریح کرد ، زمینه اهدای درآمدهای حاصل از بازی های بزرگ  داخلی این باشگاه را ، به مددجویان کمیته امدادفراهم خواهد نمود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن با بیان اینکه باشگاه ورزشی ذوب‌آهن ابزار و تجهیزات ورزشی موردنیاز مددجویان ورزشکار را نیزتأمین خواهد کرد، افزود: بهتر است تفاهم‌نامه‌ای  تنظیم و این گونه کارهای خیر بین باشگاه و امداد نهادینه شود.

وی در پایان قول مساعد در خصوص فراهم نمودن زمینه نشست همه اعضای این باشگاه اعم از مدیران ، مربیان و بازیکنان را  با مسولان امداد استان دادند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا