افتتاح 200پروژه عمرانی و خدماتی در کاشان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهردار کاشان خبرداد:

افتتاح  200پروژه عمرانی و خدماتی در کاشان

شهردار کاشان گفت: دردهه فجرامسال بیش 200پروژه عمرانی و خدماتی در کاشان افتتاح می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، سید محمد ناظم رضوی در آیین روز حسابدار در جمع مدیران و عوامل اجرایی مالی و درآمدی شهرداری کاشان بیان کرد: داشته های شهری نیازمند واکاوی بسیاری است و نباید صرفا به داشته های مالی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در نشست های ماهانه به همت بخش های مالی پرونده جدید خدمت رسانی در شهر باز می شود که ثمره آن در ماه های آتی مشخص می شود، تصریح کرد: یکی از آسیب های مدیریت شهری وجود برخی موانع در اتمام پروژه ها است و بنا برتاکیدات استانداری اصفهان پروژه ها باید به اتمام برسد.

شهردار کاشان ادامه داد: دردهه فجرامسال بیش 200پروژه عمرانی و خدماتی در کاشان افتتاح می شود.

افزایش رشد صد درصدی پرداخت عوارض نسبت به سال گذشته

ناظم رضوی با اشاره به مشارکت مردم در پرداخت عوارض شهری و رشد صد درصدی پرداخت عوارض نسبت به سال گذشته تاکید کرد: مدیریت شهری سعی می کند با برگزاری جشن خوش حسابی قدردان زحمات مردم باشد و امسال نیز در هفته آخر آذرماه جشن خوش حسابی برگزار خواهد شد.

وی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی فرهنگ مشارکت در جامعه افزایش یافته و شهروندان خود را در آبادانی و عمران شهر سهیم می دانند و زمینه جذب سرمایه گذاری را در سال های آتی فراهم خواهد کرد.

شهردار کاشان با بیان دستاوردهای مدیریت شهری در زمینه انقلاب راهسازی تصریح کرد: با راه اندازی و توسعه خطوط هوایی فرودگاه کاشان،این شهر در تعامل گسترده با کلان شهرهای کشور بوده و اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف اقتصادی و فرهنگی رقم خواهد خورد.

ناظم رضوی افزود: ظرفیت های کاشان فراتر از مساحت یک شهر است به گونه ای که شهرهای همجواررا هم پوشش می دهد و هرگونه ارتقای جایگاه این شهر در سطح ملی خدمت به منطقه مرکزی کشور است.

در پایان این آیین از 60 نفر از کارکنان حوزه معاونت مالی داری تجلیل شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا