اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای دستگرد، خورزوق و دولت آباد

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان به رغم تنگناهای مالی صورت گرفت :

اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای دستگرد، خورزوق و دولت آباد

تودیع و معارفه مدیرآبفا برخوار و دولت آباد باحضور مدیرعامل شرکت آبفا استان، فرماندار، شهردار، رئیس بنیاد شهید و رئیس هیأت امنای منطقه صنعتی شهرستان برخوار برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در جلسه تودیع و معارفه مدیر آبفا برخوار که با حضور مقامات شهرستان برگزارشد به اهمیت خدمات رسانی هرچه بهتر و سریعتر به مشترکین پرداخت و گفت: به منظور خدمات رسانی بهتر به مردم این شهرستان اجرای شبکه فاضلاب دستگرد، خورزوق و دولت آباد با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت.

مهندس هاشم امینی گفت: به رغم تنگناهای مالی تلاش می شود خدمات شرکت آبفا در سراسر استان توسعه یابد و بدین منظور از تمام ظرفیت ها استفاده می شود به طوریکه مقرر گردید در شهرهای دستگرد، خورزوق و دولت آباد با استفاده از ماده واحده تبصره 3 شبکه فاضلاب در آنها اجرا گردد.

وی به اهمیت استفاده از پساب اشاره کرد و اعلام داشت: کمبود منابع آبی حقیقتی غیرقابل انکار است . بنابراین مسئولان این شهرستان برای آبادانی و برخورداری از فضای سبز چاره ای جز استفاده از پساب ندارند چرا که منابع آبی بسیار محدود است.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت آبفا استان اصفهان بر مدیریت مصرف آب تأکید کرد و بیان داشت: برای داشتن آب شرب پایدار باید مصرف آب مدیریت شود در غیر اینصورت متقاضیان آب نمی توانند در تمام ساعات شبانه روز آب مورد نیازشان را در اختیار داشته باشند.

مهندس امینی در این جلسه از احمدرضا مهرجو مدیر جدید آبفای برخوار خواست که با تکریم ارباب رجوع بیش از قبل و با بکارگیری از نیروهای متخصص و متعهد در صدد ارائه خدمات مطلوب تر به مردم در این شهرستان باشد.

در پایان این جلسه از زحمات علی قیصری تقدیر و احمدرضا مهرجو به عنوان مدیر جدید آبفای منطقه برخوار معرفی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا