در آیین تودیع و معارفه مدیر آبفای خور و بیابانک مطرح شد

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

در آیین تودیع و معارفه مدیر آبفای خور و بیابانک مطرح شد :

کاهش هدررفت آب از 29 به 9/16 درصد

 

تودیع و معارفه مدیرآبفا خور و بیابانک باحضور نماینده مردم شهرستان خور و بیابانک، فرماندار و برخی از مسئولان آبفای استان اصفهان برگزار شد.

در آیین تودیع و معارفه مدیر آبفا خور و بیابانک فرماندار این شهرستان از مرتضی یادگاری مدیر آبفا خور که در سالهای گذشته به رغم چالشهای کم آبی توانست آب شرب مردم این منطقه را به خوبی تأمین نماید قدردانی کرد چرا که از سال 91 تاکنون توزیع عادلانه آب به خوبی صورت گرفته است و از محمدجواد فیروزی خواستند جایگزین شایسته ای باشد.

همچنین در این مراسم معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت آبفا استان اصفهان به راه اندازی آب شیرین کن شهر فرخی پرداخت و گفت: به منظور خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم کویرنشین شهر خور و بیابانک در سال جاری آب شیرین کن شهر فرخی با روش BOO باحضور استاندار به بهره برداری رسید.

محمدرضا سجادی فر گفت: در سال 91 میزان هدررفت آب در شهر خور و بیابانک حدود 29 درصد بوده که هم اکنون این رقم به 9/16 درصد رسیده است این درحالیست که میزان هدررفت آب در شهر جندق در سال 91 حدود 61 درصد بوده و در سال جاری این رقم به 17 درصد رسیده است.

وی به اصلاح و توسعه شبکه آب در شهرستان خور و بیابانک اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: طی چندسال اخیر 37 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در شهرستان خور و بیابانک انجام گرفت که این امر کاهش حوادث را به همراه داشت به طوریکه در سال 91 میزان وقوع حوادث شبکه آب 849 مورد گزارش داده شده بود اما با انجام عملیات اصلاح و شبکه توزیع در گذشته تنها 89 مورد حادثه به وقوع پیوست.

محمدرضا سجادی فر راه اندازی و توسعه سامانه تله متری را در شهرستان خور و بیابانک بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: طی سالهای اخیر سامانه تله متری و تله کنترل خور و بیابانک با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان به بهره برداری رسید که طی این فرایند کلیه تأسیسات آبرسانی، چاهها، مخازن و منابع آبی مستمر کنترل می شوند که این امر تأثیر بسیاری در توزیع عادلانه آب در این شهرستان دانست. همچنین طی چهارسال گذشته نزدیک به 3 میلیارد تومان از منابع عمرانی و 7 میلیارد تومان از اعتبارات جاری برای طرح های توسعه ای آبفا خور و بیابانک تخصیص یافت.

در پایان از زحمات مرتضی یادگاری قدردانی و محمد جواد فیروزی به عنوان مدیر آبفا شهرستان خور و بیابانک معرفی شدند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا